  • 11. Data: 2016-06-21 09:27:14
    Temat: Re: Malowanie nadwozia - jak reklamować?
    Od: atm <...@v...pl>

    On 20.06.2016 09:18, Mirek Ptak wrote:

    > Dealer ma rację - taki jest proces malowania i koniec.
    > Najpierw nakłada się białą bazę, a potem (na mokry jeszcze samochód)
    > samą mikę. Nie da się tego w prosty sposób nałożyć w środku, bo ten
    > malowany jest wcześniej.
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    Pytanie czy zlozonosc procesu powinna interesowac klienta?
    Czy w umowie spisanej z salonem w polu wybranego koloru byla gwiazdka i
    maly druk mowiacy o tym, ze niektore widoczne elementy beda w innym
    kolorze? Bo chociaz tyle mozna byloby oczekiwac zamiast niespodzianek
    tego typu.

  • 12. Data: 2016-06-24 12:04:25
    Od: Zbigniew Piatek <z...@g...com>

    Dziękuję Mirek i atm za rzeczowe odpowiedzi. Dokładnie o to chodziło.

    Zapytałem jeszcze kolegę pracującego w warsztacie i ma mi dać opinie rzeczoznawców.
    Jak się uda coś powalczyć, to to zrobię.

    Dzięki jeszcze raz!