    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Maly monitorek VGA
    Date: Sun, 15 Oct 2017 20:14:09 +0200

    Cześć.

    Rozglądam się za małym monitorkiem VGA pełniącym rolę diagnostycznego do
    routera. Mam monitor 14 cali ale jest nieporęczny. Wolałbym coś
    mniejszego niz 10.

    No i nie ma. Ide o zakład że powinno być tego na pęczki wyrywanego z kas
    fiskalnych w duńskich hipermarketach czy coś, ale nie ma.

    Myślę sobie, no to może mały TV. Ale one nie mają zazwyczaj wejścia VGA.
    Ba, często composite nie mają.

    Kłopot.

    Widziała ktoś może coś co by się nadało w tym celu? Wystarczy cz-b. Nie
    chcę tego robić ręcznie podpinając jakiś LCD i pisząc moduł jądra, za
    duzo pracy. Szukam więc czegoś z VGA.

    Widuje że niektórzy youtubowcy (np. Ben Heck) używaja takich małych TV,
    ale nie sposób znaleźć takie gdziekolwiek a jak juz to za absurdalne
    pieniądze za oceanem.

    Może ktoś ma namiar na mały telewizorek turystyczny który ma VGA i który
    wyszarpie na olxie czy allegro?