  • 1. Data: 2012-10-17 10:14:36
    Temat: Mam tpsa - tel i net - na co zamienic?
    Od: "Deniss" <r...@w...pl>

    Mam w tej chwili uslugi tel i netu w tpsa.
    Net 10/mbit kosztuje mnie 69,57 pln (wkrotce konczy mi sie umowa 12 mies.)
    Tel tp60 kosztuje mnie 50,41 pln i w tym jest tylko 60 min darmowych rozmow
    na stacjonarne.
    Z netu jestem zadowolony. Zastanawiam sie czy da sie gdzies przeniesc tel
    (netia?) gdzie za podobna kwote tj. 50 zlotych dostane cos wiecej niz tylko
    60 min.
    Czy ew. net w netii jest porownywalny z jakoscia tpsa? Bylby tanszy?
    W sumie rachunek za net i tel (zawsze pare minut wiecej wygadam niz 60 min.)
    wynosi 140 pln / mies.
    Macie jakies sugestie jak obnizyc rachunki?

  • 2. Data: 2012-10-17 18:38:19
    Temat: Re: Mam tpsa - tel i net - na co zamienic?
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 17.10.2012 10:14, Deniss pisze:
    /../
    > Macie jakies sugestie jak obnizyc rachunki?
    Umowy 2-letnie:
    Neostrada 49 zł i telefon 49 z nieograniczonym dzwonieniem na
    stacjonarne w Polsce, większości krajów UE USA i Kanadzie. W USA i
    Kanadzie komórki też

  • 3. Data: 2012-10-18 14:32:11
    Od: "Deniss" <r...@w...pl>

    > Umowy 2-letnie:
    > Neostrada 49 zł i telefon 49 z nieograniczonym dzwonieniem na stacjonarne
    > w Polsce, większości krajów UE USA i Kanadzie. W USA i Kanadzie komórki
    > też

    na sam telefon na 24 mies. mozna podpisac? Czy to jakas laczona oferta?

  • 4. Data: 2012-10-18 18:49:06
    Od: "ArturW" <w...@v...pl>

    Użytkownik "Deniss" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    > też

    na sam telefon na 24 mies. mozna podpisac? Czy to jakas laczona oferta?

    można nie jest oferta łączona a nazywa się "Plan na każdy dzień"