  • 1. Data: 2012-09-26 18:54:28
    Temat: przesyłanie zdjęć na komórkę
    Od: Majka <m...@w...pl>

    Nie bardzo orientuję się w nowinkach i dla tego mam pytanie. Czy z
    ajfona /nie wiem czy poprawnie piszę/ można przesyłać zdjęcia na
    komórki? Znajomy wysłał mi smsa, że nie może przesłać zdjęcia bo ajfony
    nie wysyłają. Coś mi się nie chce wierzyć, bo tyle wiem, że to też
    pewnego rodzaju komórka.
    Dziękuję Majka

  • 2. Data: 2012-09-26 19:56:53
    Temat: Re: przesyłanie zdjęć na komórkę
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Majka <m...@w...pl> w wiadomości
    news:k3vc01$llh$1@news.task.gda.pl napisał(a):
> [...]
    > komórki? Znajomy wysłał mi smsa, że nie może przesłać zdjęcia bo
    > ajfony nie wysyłają. Coś mi się nie chce wierzyć, bo tyle wiem, że
    Zapytaj się na pl.misc.telefonia.gsm
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 3. Data: 2012-09-28 02:42:07
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Majka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nie bardzo orientuję się w nowinkach i dla tego mam pytanie. Czy z ajfona
    > /nie wiem czy poprawnie piszę/ można przesyłać zdjęcia na

    Niepoprawnie, srajfon, to poprawnie iPhone (nazwa własna i zastrzeżony znak
    towarowy), choć spotykałem też wersje nazwy IPhone, czy Iphone.

    > komórki? Znajomy wysłał mi smsa, że nie może przesłać zdjęcia bo ajfony
    > nie wysyłają. Coś mi się nie chce wierzyć, bo tyle wiem, że to też pewnego
    > rodzaju komórka.

    Spytaj na pl.misc.telefonia.gsm. I pamiętaj, nie pomyl się z nazwą, bo to
    megaobciach.