  • 11. Data: 2016-08-24 22:11:36
    Temat: Re: Mandaty z Niemiec
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-08-23 o 15:16, J.F. pisze:

    > Za parkowanie, czy za predkosc ?
    >
    > IMO - unijna wymiana informacji, o ktorej juz bylo glosno, ze ruszy lada
    > moment.
    >
    > Dane na nalepce chyba zbyt niewyrazne, aby jakis fotoradar to zapisal.
    > Ale parkingowy mogl byc dociekliwy.
    > A kupowales sam, czy przez posrednika, i twoich danych niemiecki urzad
    > nie ma ?

    Kupowałem sam. Dane z ekonalepki nieczytelne, więc
    na pewno działa system informacji.
    Mandat był za prędkość - błysk zawsze widzę :-)

  • 12. Data: 2016-08-27 01:37:14
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Kolega z pracy ostatnio dostal mandat z fotoradaru. Trasa pomiedzy
    Goerlitz, a Zittau. Mandat przyszedl do Polski do oplacenia.
    Przekroczenie - UWAGA: o 7km/h!
    Koszt 15e + 2,5 lub 3,5e oplat.

    Drugi zawodnik, tez z pracy i tez z Polski dostal kilka dni temu za
    przekroczenie o 26km/h w terenie zabudowanym 125e do zaplaty. I tak mial
    fuksa, bo niewiele mu braklo do miesiecznego zakazu prowadzenia w Niemczech.
    Oba mandaty dotarly po okolo 2 tygodniach od blysku.
    Piotr

  • 13. Data: 2016-08-27 07:23:02
    Od: p...@g...com

    Fakt przysyłaja nawet drobnice wiec jakieś przepisy musiały się zmienić albo dogadali
    się z komornikami ... kolega dostał 4 sztuki w jednym miesiącu auto na matkę czy
    babcię wiec nadal jeździ :-)

  • 14. Data: 2016-08-27 11:27:54
    Temat: 271ditte main notices
    Od: d...@i...com

    DoIMFNCNNOAN
    OT.08 1165825 B0216
    B80585188888
    EMPo759|21|3LoBOFMOVINXOISPWDANiil
    Xxxxxxxxyyyyyyjssikanrxxxxxnononoxxxxdp
    Oewddamsacdetlsssnddxxxxxxxx53547236nkrrrrrrsanhhhhh
    hhhhvvvvv
    Detel information ation ation actrrrrra