  • 11. Data: 2018-11-29 09:20:09
    Temat: Re: Manta Titano 1
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał:

    > przeczytaj instrukcję.

    W tej samej sieci mam drugi smartfon Sony. Internet w nim jest
    skonfigurowany identycznie jak w Titano i działa. Aparaty te różnią się
    wersją androida. W Sony jet v5, a w Titano v6. I tu może być przyczyna.
    Operator sieci otrzymał ode mnie screeny konfiguracji Titano i stwierdził,
    że jest właściwa. Próba połączenia skutkuje komunikatem o błędzie DNS.
    Podejrzewam winę operatora, którego oprogramowanie nie działa prawidłowo z
    v6 androida. Jednak nie jestem w stanie tego zbadać. Potrzebny jest ktoś,
    kto by to potrafił to prześledzić. Dlatego proszę ewentualnego użytkownika
    Titano z v6 androida, który ma działający internet o podpowiedź. Mądrali,
    którzy radzą czytać instrukcję proszę o zaprzestanie zaśmiecania mi wątku.

    Pzdr