  • 21. Data: 2018-01-27 12:44:27
    Temat: Re: Martwa grupa?
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 26-01-2018 o 23:29, Roman Tyczka pisze:

    > I potrafią sobie nagle zniknąć zabierając w niebyt całą zawartość wraz z
    > Twoim własnym potem i łzami.. nie, dzięki :-)

    Jak do tej pory żadna z grup jakie śledzę i do jakich sporadycznie
    zaglądam nie zniknęła. Rozumiem, że fora są odporne na znikanie nawet
    jeśli firma je prowadząca zniknie?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 22. Data: 2018-01-27 12:51:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-27, Marek S <p...@s...com> wrote:

    > Jak do tej pory żadna z grup jakie śledzę i do jakich sporadycznie
    > zaglądam nie zniknęła. Rozumiem, że fora są odporne na znikanie nawet
    > jeśli firma je prowadząca zniknie?

    Roman chyba to powyższe to o forach pisał...

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2018-01-27 12:52:20
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 26-01-2018 o 23:49, Ziggy pisze:

    > Mozna sie nauczyc, a jak czegos nie ma to stworzyc.

    No... praktycznie nie ma już np. niniejszej grupy :-) Jednakże
    skrytykowałeś korzystanie z takich miejsc :-)

    > Nie zwrocilem nawet uwagi, ja po prostu zagladam i patrze na
    > powiadomienia na stronie.

    Też tak robię. Trochę czasochłonne, ale pewnie tak jest lepiej po nowemu.

    > No Tobie pasuje, ale jak widzisz takich ludzi _DZIS_ jest garstka a dla
    > wiekszosci USENET jest zbyt oldschoolowy choc i tak malo kto o nim wie.
    > Moze jakby gdzies wspominac o grupach to by wiecej uzytkowkow bylo.

    Fora przecież są tak samo oldschoolowe, Jakoś informacjami tematycznymi
    trzeba się wymieniać.... choć może to też oldschoolowe bo teraz należy
    wyłącznie patrzeć na FB, co Kowalski miał na obiad. Nie ma czasu na inne
    tematy :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 24. Data: 2018-01-27 12:54:07
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 27-01-2018 o 12:44, kriters pisze:

    > Miałem na myśli fora na stronach www. Grupy dyskusyjne są (były) pod tym
    > względem GENIALNE. Ale pokolenie facebooków tego nie zrozumie...

    No cóż, czas się zmienić w zombie smartfonowe :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 25. Data: 2018-01-27 13:36:46
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    On 27/01/2018 12:52, Marek S wrote:
    [...]
> [...]
    > trzeba się wymieniać.... choć może to też oldschoolowe bo teraz należy
    > wyłącznie patrzeć na FB, co Kowalski miał na obiad. Nie ma czasu na inne

    Jest jeszcze Twitter ;-)

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 26. Data: 2018-01-27 13:47:19
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 27-01-2018 o 13:36, Cezary Tomczyk pisze:

    > Jest jeszcze Twitter ;-)

    Tam tylko o rozbitym Audi Szydło :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 27. Data: 2018-01-28 00:06:22
    Od: Ziggy <Z...@F...net>

    On 2018-01-27, Marek S wrote:

    > No... praktycznie nie ma już np. niniejszej grupy :-) Jednakże
    > skrytykowałeś korzystanie z takich miejsc :-)

    Skrytykowalem korzystanie z jakich miejsc...?

    Pisales ze chyba nie umiesz korzystac z G+, do tego pisalem o mozliwosci
    nauczenia sie :-)

    > Też tak robię. Trochę czasochłonne, ale pewnie tak jest lepiej po nowemu.

    Wez przestan, adres wpisac, wielce czasochlonne zajecie.

> [...]
    > trzeba się wymieniać.... choć może to też oldschoolowe bo teraz należy
    > wyłącznie patrzeć na FB, co Kowalski miał na obiad. Nie ma czasu na inne

    Usenet powstal na dlugo przed forami :-)
    :

  • 28. Data: 2018-01-30 20:50:32
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    świetne pytanie - wielkie brawa Panie Kolego!
    dawno już nie nie goszczą na newsach ludzie myślący.

    odpowiedź jest oczywista - wszyscy wyekspandowali do europy,
    bo z debilami to nikt nie chce współpracować...

  • 29. Data: 2018-02-17 18:44:11
    Od: Freja Draco <f...@p...fm>

    W dniu 2018-01-26 o 17:12, kriters pisze:

    > I wątki o strukturze listy na 150 stron. Wygodne jak jasna
    > cholera...

    I jeszcze pozawijane milion razy. Trzeba klikać jak żebrak o każde
    kolejne 10 odpowiedzi.

    --
    Freja Draco

    Kiedy smok jest w pobliżu, nic nie będzie w stanie ci pomóc,
    jeśli nie uwzględnisz go w swoich kalkulacjach.

  • 30. Data: 2018-02-17 18:51:50
    Od: Freja Draco <f...@p...fm>

    W dniu 2018-01-27 o 12:54, Marek S pisze:

    > No cóż, czas się zmienić w zombie smartfonowe :-D

    Osobiście mam głęboką nadzieję, że ten smartfonowy epizod z
    mikroekranikami to tylko ślepa uliczka i doczekamy się jednak w ciągu
    dekady powszechnej rzeczywistości rozszerzonej w klimatach Neuromancera
    a wraz z nią powrotu normalniejszych interfejsów.

    No chyba, że docelowo zrezygnujemy jednak z jakichkolwiek interfejsów i
    wszystko będzie załatwiał asystent :p