  • 1. Data: 2010-01-20 19:26:09
    Temat: Masówka w tp mix :)
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=17090

    Ircys

  • 2. Data: 2010-01-20 20:02:20
    Temat: Re: Masówka w tp mix :)
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:121f58ef-955e-407d-bac4-ba8e0adacc5d@k19g2000yq
    c.googlegroups.com...
    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=17090

    Heh, próbowałem to rozkminić... ale nie widzę niczego, co mogło by mi
    się opłacać... Może to dobre dla babci Stefy, do której wnuki
    przyjeżdżają, aby nie wydzwoniły na 700, hmmm... to jest dla mnie na
    tyle pokręcone, że nawet nie wiem, czy dobrze myślę z próbą
    rozkminienia. Czarna magia, voodoo... cholera wie... ja wymiękam.

    --
    Pająk chwat,
    wszystkich brat!

  • 3. Data: 2010-01-22 10:10:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

> [...]
    > dla mnie na tyle pokręcone, że nawet nie wiem, czy dobrze myślę z
    > próbą rozkminienia. Czarna magia, voodoo... cholera wie... ja

    Nie trzeba dzwonic na 700, mozna na zegarynke do NY i zle odlozyc
    sluchawke.
    No chyba ze juz sa zabezpieczenia ?

    Moglo sie przydac kazdemu kto korzystal z modemu i mu/dzieciom sie
    dialery zalegly.

    Ale w sumie .. zysk dla TP zaden.
    Nie dosc ze klient ograniczy korzystanie, to jeszcze nie wiadomo
    jak z nim rozliczac zalegly abonament ..

    J.