  • 1. Data: 2010-01-13 10:43:45
    Temat: format CLIP
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    Przepraszam, jeśli poszło podwójnie ale coś komputer szwankuje.
    Chciałem, się Was zapytać w jakim formacie jest obecnie u Was CLIP na
    liniach stacjonarnych ?
    Pozostał miesiąc do obligatoryjnego terminu, kiedy to CLIP ma być bez zera.
    Jak na razie u mnie w domu jest z zerem.
    5ESS SN=91, operator TPSA, linia PSTN, CLIP w DTMF.
    U kumpla na Bemowie też jest z zerem.
    Tam z kolei S-12J, operator TPSA, linia PSTN, CLIP w FSK.
    A czy ktoś mógłby napisać jak jest u innych operatorów stacjonarnych ?
    vari

  • 2. Data: 2010-01-13 12:02:35
    Temat: Re: format CLIP
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > O ile w ogóle zechce Ci się czytać mojego posta, to UPC w Warszawie wysyła
    > bez zera.

    Cześć Baseciq.
    Dzięki za info.
    vari

  • 3. Data: 2010-01-15 11:03:52
    Od: Baseciq <n...@b...org>

    --
    www.baseciq.org
    "Rozmowa z Kolejami Mazowieckimi tym się różni od rozmowy z

  • 4. Data: 2010-01-15 12:39:00
    Od: Baseciq <n...@b...org>

    Dnia Wed, 13 Jan 2010 13:02:35 +0100, vari napisał(a):

    > Cześć Baseciq.
    > Dzięki za info.
    > vari

    Nie ma sprawy. Parę(naście) tygodni temu prosiłem Cię o maila do mnie :P
    Chciałem Ci coś ciekawego wysłać co wygrzebałem w swoich śmieciach.

  • 5. Data: 2010-02-15 11:36:18
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    No i jak tam u Was ? Dziś 15 lutego, termin ostateczny wg PNK, gdzieś
    się jeszcze zero poniewiera ?

  • 6. Data: 2010-02-15 11:48:56
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "wiwany" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...
    No i jak tam u Was ? Dziś 15 lutego, termin ostateczny wg PNK, gdzieś
    się jeszcze zero poniewiera ?

    ** Dlaczego aż 3 razy w ciagu 13 minut zadajesz to samo pytanie?

    --
    Pająk chwat,
    wszystkich brat!

  • 7. Data: 2010-02-15 12:41:48
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 15 Lut, 12:48, "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> wrote:
> [...]
    > się jeszcze zero poniewiera ?
    >
    > ** Dlaczego aż 3 razy w ciagu 13 minut zadajesz to samo pytanie?

    Na forum jest raz.
    Fakt, edytowałem, by nie rozpoczynać wątku skoro tematyka jest
    poruszona w tym. Więc w czym rzecz ?

  • 8. Data: 2010-02-15 20:38:43
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "wiwany" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    wiadomościnews:825370cf-58e5-4ecf-a4e1-ca07a018c941@
    z11g2000yqz.googlegroups.com...

    > Na forum jest raz.

    A na grupach jest trzy razy:
    e.googlegroups.com
    f.googlegroups.com
    z.googlegroups.com

    Poza tym - coś z cytowaniem i z wycinaniem sygnaturek coś u Ciebie
    nie halo... :(

    Piotr

  • 9. Data: 2010-02-15 22:58:33
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 15 Lut, 21:38, "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> wrote:
    > Użytkownik "wiwany" <w...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:627ff3e4-9246-4b6b-ae26-5906f03aecce@
    j31g2000yqa.googlegroups.com...> On 15 Lut, 12:48, "Araneus Diadematus"

    e...@d...googlegroups.comnews:825370
    c...@z...googlegro
    ups.com

    > Poza tym - coś z cytowaniem i z wycinaniem sygnaturek coś u Ciebie
> [...]

    Nikogo nie cytowałem więc nie ma sygnaturek. I nie mnie odpowiadać za
    technologię googlowej grupy i to, że da się wyszukać post przez autora
    usunięty.
    Czepiacie się pod złym adresem. Kolorowych.

  • 10. Data: 2010-02-16 10:43:08
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "wiwany" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    technologię googlowej grupy i to, że da się wyszukać post przez autora
    usunięty.
    Czepiacie się pod złym adresem. Kolorowych.

    *** Którzy dali nawet 3 różne tytuły? Widzisz... wyszedł Ci bąk. A ty
    usiłujesz go ukryć... Nie twierdzę, że to Twoja wina, jednak nic by sie
    nie stało, gdyby ta "obsuwka" została uznana, jako wypadek przy pracy.
    Niestety, tak się składa, że NADAL z netu korzystają osoby, które płacą
    za każdy (nadmiarowy) bajt danych. Może się zdarzyć... ostatnio znów coś
    jęknęło w Google. Nie można jednak udawać, ze nic się nie stało i
    zamiatac tego pod dywan... Trudno, stało się. Ale staraj się jednak
    upewnić, że Twoja wysyłka nie rozmnożyla się nagle z jakiegoś powodu.

    --
    Pająk chwat,
    wszystkich brat!