  • 1. Data: 2010-01-13 12:24:39
    Temat: dostępne usługi na PSTN S-12J TPSA
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    Dnia testów ciąg dalszy.
    Porównanie dostępnych usług na dwóch liniach PSTN podłączonych do RSU S-12J
    TPSA w SN=22.

    Linia 1 - "czysta" TP.
    Dostępne są defaultowo:
    *21 - przekierowanie bezwarunkowe
    *61 - przekierowanie "gdy nie odbiera"
    *67 - prezkierowanie gdy zajęte
    *31*NUMER - jednorazowy CLIR
    *55 - budzenie jednorazowe

    Linia 2 - centrala TP, WLR Netia
    Dostępe defaultowo:
    *21 - przekierowanie bezwarunkowe
    *61 - przekierowanie "gdy nie odbiera"
    *67 - przekierowanie gdy zajęte
    *55 - budzenie jednorazowe
    *53 - gorąca linia
    *02 - odrzucanie połączeń anonimowych
    *31*NUMER - nie sprawdziłem jeszcze

    Jak widać TP przekazując linię dla Netii, włącza więcej usług niż dla swoich
    abonentów.

    vari

  • 2. Data: 2010-01-13 16:21:26
    Temat: Re: dostępne usługi na PSTN S-12J TPSA
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Dnia testów ciąg dalszy.

    Właśnie wracam od rodziny.
    5ESS Warszawa-Wawrzyszew (ABSPQ=22834)

    Działają usługi:
    *21
    *61
    *67
    *31* (u mnie w SN91 na 5ESS nie działa)
    *02 (też wystawia zajętość na drodze rozmównej)
    *43
    *53
    *55

    vari

  • 3. Data: 2010-01-15 12:33:00
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > *02 - odrzucanie połączeń anonimowych
    > *31*NUMER - nie sprawdziłem jeszcze
    >
    > Jak widać TP przekazując linię dla Netii, włącza więcej usług niż dla

    Ja sprawdzę jeszcze u siebie, mój domowy numer (Grochów EWSD)
    przespacerował się z poczatkiem roku po WLR do Netii.

    --
    Pająk chwat,
    wszystkich brat!