  • 81. Data: 2009-12-08 21:56:05
    Temat: Re: Masz serwer poczty, oferujesz VoIP lub dostęp do Intenetu - przeczytaj
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 08 Dec 2009 20:42:47 +0000, osobnik zwany Wojciech
    Puchar wystukał:

    > To dlaczego tak agresywnie na to reagujesz, że mam inne zdanie.

    agresywnie to ty reagujesz, mimo, że jak twierdzisz, nie masz neo

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 82. Data: 2009-12-08 23:28:35
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > agresywnie to ty reagujesz, mimo, że jak twierdzisz, nie masz neo

    kolejna reakcja anty.

  • 83. Data: 2009-12-08 23:36:26
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Wojciech Puchar pisze:

    > kolejna reakcja anty.

    hehehe :)

    to jedyny komentarz. oczywiście z wskazaniem na kontakt z lekarzem :)

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 84. Data: 2009-12-08 23:38:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 08 Dec 2009 23:28:35 +0000, osobnik zwany Wojciech
    Puchar wystukał:

    > kolejna reakcja anty.

    a skomentujesz merytorycznie?

    PS: nie oczekuje :)

  • 85. Data: 2010-01-06 07:59:48
    Od: mlopaci <m...@g...pl>

    MI ogłosiło Rozporządzenie. Obowiązuje ono od 1 stycznia.
    http://www.mi.gov.pl/files/0/1792145/Rozpzart180cust
    21412finalrev1popr2312bezrej.pdf

    I pierwszy komentarz na ten temat http://prawo.vagla.pl/node/8857