  • 1. Data: 2009-12-03 17:55:08
    Temat: Skutek wprowadzenie przez TPSA blokady
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    Proszę pana Puchara o nieewangelizowanie w tym wątku, nasze ograniczone
    i zniewolone umysły nie będą w stanie objąć głębii jego przemyśleń.

    Czy ktoś mógłby podać jakieś ciekawe statystyki dotyczące ilości spamu?
    Kończy się już trzeci dzień blokady, więc może to być już widoczne. TPSA
    była chyba w pierwszej dziesiątce spamujących firm świata, jestem
    ciekaw, czy blokada tcp/25 w jednym z większych ISP tej części Europy
    dała jakiś widoczny wpływ na ilość spamu. Najlepiej zapodajcie linka do
    jakiegoś wykresu.

    Idealny byłby wykres ilości spamu z AS5617, ale nie wiem, czy ktoś
    dysponuje takowym...

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 2. Data: 2009-12-03 17:57:54
    Temat: Re: Skutek wprowadzenie przez TPSA blokady
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Grzegorz Janoszka pisze:

> [...]
    > jakiegoś wykresu.
    >
    > Idealny byłby wykres ilości spamu z AS5617, ale nie wiem, czy ktoś

    http://www.senderbase.org/senderbase_queries/detaild
    omain?search_string=tpnet.pl

    wer

  • 3. Data: 2009-12-03 18:29:42
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Proszę pana Puchara o nieewangelizowanie w tym wątku, nasze ograniczone
    > i zniewolone umysły nie będą w stanie objąć głębii jego przemyśleń.

    Na ewangelizacji się nie znam, nie uczęszczam do żadnych kościołów.

    > Czy ktoś mógłby podać jakieś ciekawe statystyki dotyczące ilości spamu?

    Proponuje te z miesiąc temu i te za miesiąc od dziś.

    > Idealny byłby wykres ilości spamu z AS5617, ale nie wiem, czy ktoś
    > dysponuje takowym...

    Ale jak chcesz to mierzyć? do każdego administratora serwera poczty na
    świecie wysyłać prośbę o statystyki?

    Jak chcesz moge chwile czasu poświęcić i zrobić ci na moim przez
    spamassassina. Albo nawet prościej - zrzucać cały spam do pliku i ci ten
    plik udostępnić. Np. jeden plik co jeden dzień.

    Odebranego spamu Ci u mnie dostatek :)

    Nie zmienia to jednak faktu, że to nie jest metoda. Bo równie dobrze można
    by zablokować wszystko poza 80 i wtedy już w ogóle PRAWIE by spamu nie było.

    I niech tak zrobią - w nowych umowach gdzie to będzie napisane. Ktoś to
    podpisze - super.

  • 4. Data: 2009-12-03 18:31:01
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    y>> Idealny byłby wykres ilości spamu z AS5617, ale nie wiem, czy ktoś

    > http://www.senderbase.org/senderbase_queries/detaild
    omain?search_string=tpnet.pl

    > wer
    czego to jest statystyka? ile z TPNET ktoś wysyła maili ale DO KOGO?
    przecież nie do wszystkich bo jak by to niby mieli policzyć?

  • 5. Data: 2009-12-03 18:34:48
    Od: "Bartlomiej F. Tajchman" <b...@s...NOSPAM.net>

    Grzegorz Janoszka pisze:

    > Proszę pana Puchara o nieewangelizowanie w tym wątku, nasze ograniczone
    > i zniewolone umysły nie będą w stanie objąć głębii jego przemyśleń.
    >
    > Czy ktoś mógłby podać jakieś ciekawe statystyki dotyczące ilości spamu?

    Czy ciekawe, to nie wiem, ale u mnie zatrzymanych prób z neo+:

    niedziela: 13652
    poniedziałek: 11632
    przedwczoraj: 1355
    wczoraj: 211
    dziś: 91

    Pozdrawiam,
    Wuj Bart

  • 6. Data: 2009-12-03 18:40:45
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Thu, 03 Dec 2009 19:34:48 +0100, Bartlomiej F. Tajchman napisał:

    > Czy ciekawe, to nie wiem, ale u mnie zatrzymanych prób z neo+:
    >
    > niedziela: 13652
    > poniedziałek: 11632
    > przedwczoraj: 1355
    > wczoraj: 211
    > dziś: 91

    Znaczy jakieś buraki sobie wyłączyły ochrone... A mogło być tak pięknie...

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 7. Data: 2009-12-03 20:36:59
    Od: "giqus" <g...@o...eu>

    Użytkownik "Wojciech Puchar" <w...@w...tensor.gdynia.pl> napisał w
    wiadomości news:1259864984.756280@wojteks.tensor.gdynia.pl...

    > I niech tak zrobią - w nowych umowach gdzie to będzie napisane. Ktoś to
    > podpisze - super.

    Mógłbyś przynajmniej tutaj nie gadać jak potłuczony?

  • 8. Data: 2009-12-03 20:57:20
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > M?g?by? przynajmniej tutaj nie gada? jak pot?uczony?

    A ty co policjant? mam nie gadać bo TOBIE nie odpowiada?
    śmieszny jesteś

  • 9. Data: 2009-12-03 20:58:10
    Od: "giqus" <g...@o...eu>

    Użytkownik "Wojciech Puchar" <w...@w...tensor.gdynia.pl> napisał w
    wiadomości news:1259873843.240502@wojteks.tensor.gdynia.pl...

    > A ty co policjant? mam nie gadać bo TOBIE nie odpowiada?
    > śmieszny jesteś

    A co zamierzasz udowodnić swoimi wywodami? Świat chcesz zmienić?

  • 10. Data: 2009-12-03 20:59:04
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Czy ciekawe, to nie wiem, ale u mnie zatrzymanych prób z neo+:
    >
    > niedziela: 13652
    > poniedziałek: 11632
    > przedwczoraj: 1355
    > wczoraj: 211
    > dziś: 91

    I będzie tak. Będa za to spamy przychodzić inne. ładnie wysłane z konta
    pocztowego użytkownika, normalnie kulturalnie przez jego serwer poczty, z
    jego nadawcą zamiast losowego w tytule.

    Będziesz dostawać spamy które będą wyglądać jak mail od kumpla który ma
    neostrade, tylko treść o viagrze.