  • 51. Data: 2011-10-18 08:48:43
    Temat: Re: Megrims, mo?e powiniene? ....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Pomyśl zanim napiszesz coś takiego, bo czasem
    > można w złą godzinę trafić.

    Podkurwiło mnie twoje "no risk no fun" ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 52. Data: 2011-10-18 16:31:15
    Temat: Re: Megrims, może powinieneś ....
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    z wrote:

    > No to więc w czym jest problem? Dlaczego poważne gremia

    To nie są poważne gremia...

> [...]
    > Dla Kowalskiego po technikum mechanicznym to jest oczywiste że to jest
    > przekładnia z odpowiednio dobranym przełożeniem. Problem to mi świta z
    > ekonomicznym tego zastosowaniem w praktyce.
    > Czy ten pan coś ulepszył, dobrał odpowiednie parametry? Czy da się "z
    > buta" zbudować takie samo urządzenia (opierając się na fizyce)?
    > To chyba najlepiej obnażałoby tę wielką ściemę.
    > Dlaczego bardziej wykształceni niż ja dają temu "wynalazkowi" nagrody i
    > nikt nie pokusił się o obrazowe zdemaskowanie wynalazku. Samo
    > wyśmiewanie i spoglądanie z góry jak widać nie wystarcza.

    Jak nie wiadomo co co chodzi, to... :)

    pzdr
    \SK

  • 53. Data: 2011-10-18 16:35:21
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    J.F. wrote:

    > Nie tak latwo urwac solidny stalowy zab. W koncu mlotek i kowadlo dzialaja,
    > a takze pistolety i karabiny maszynowe.
    >
    > W modelu mial dodatkowy pneumatyczny amortyzator.
    > Druga wersja chyba tez, ale takze przekladnie o zmiennym przelozeniu
    > (ktorej przez 10 lat nie bylo, jakby ktos chcial cos pisac o geniuszu).

    > Najistotniejsze to ze w tym, moim zdaniem, nie ma nic cudownego.
    > A bez tego to nie genialne, tylko jakies oszustwo.
    >
    > Oczywiscie moze zastosowanie znalezc - zderzak kolejowy, portowy.
    > Ale raczej nie samochodowy ani barierkowy,

    Łe, ale do tego amortyzator hydrauliczny działa od jak dawna?

    I chuba lżejszy będzie i jak nie daj Bóg uderzenie będzie za silne to nie wyleci
    z niego wsciekle wirujący kawał żelastwa tylko olej się rozleje...

    pzdr
    \SK

  • 54. Data: 2011-10-18 16:44:33
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    DoQ wrote:

    > aaa takiego to miałem MIGa-15 :)
    > Iskrzyło się w kabinie pilota, za czerwoną szybką ;))

    E tam była taka czerwona strzałka na kadłubie, wskazująca w stronę silnika -- że
    to silnik tak iskrzy :)

    pzdr
    \SK

  • 55. Data: 2011-10-18 20:34:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-10-2011 16:44, Sebastian Kaliszewski pisze:
    > E tam była taka czerwona strzałka na kadłubie, wskazująca w stronę
    > silnika -- że to silnik tak iskrzy :)

    Możliwe, to było tak dawno że już nie pamiętam ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 56. Data: 2011-10-18 22:50:05
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-18 08:48, Endriu pisze:

    > Podkurwi?o mnie twoje "no risk no fun" ....

    OK. Trochę racji masz.