  • 1. Data: 2011-10-14 13:52:44
    Temat: A propos pościgów...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Ciekawy materiał:

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/bialystok/posci
    g-dostal-61-pkt,1,4880303,region-wiadomosc.html

    Obrazek zdecydowanie zadający kłam teoriom głoszonym na
    pms o braku kwalifikacji policjantów oraz ich nieodpowiedzialnym
    zachowaniu.

  • 2. Data: 2011-10-14 14:22:24
    Temat: Re: A propos pościgów...
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/10/2011 12:52, Artur Maśląg wrote:
> [...]
    >

    > Obrazek zdecydowanie zadający kłam teoriom głoszonym na
    > pms o braku kwalifikacji policjantów oraz ich nieodpowiedzialnym

    To jakaś ściema, nie było nic o zatrzymaniu się na 4 metrach na śniegu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 3. Data: 2011-10-14 14:29:29
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

> [...]
    >
    > Obrazek zdecydowanie zadający kłam teoriom głoszonym na pms o braku
    > kwalifikacji policjantów oraz ich nieodpowiedzialnym zachowaniu.

    I co jest profesjonalnego w ściganiu się z motorkiem po mieście?

  • 4. Data: 2011-10-14 14:35:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-14, to <t...@x...abc> wrote:
    g-dostal-61-
    > pkt,1,4880303,region-wiadomosc.html

    > I co jest profesjonalnego w ściganiu się z motorkiem po mieście?

    Ze dopadli tego skurwysyna motocykliste.

    PS. Rozumiem taki poscig jakby obrabowal przed chwila bank ale za
    wykroczenie? Fotopstryk, mandat i pozamiatane.
    --
    Artur

  • 5. Data: 2011-10-14 14:39:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-14 14:35, AZ pisze:

    > Ze dopadli tego skurwysyna motocykliste.

    No pewnie, Ty tylko to widzisz.

    > PS. Rozumiem taki poscig jakby obrabowal przed chwila bank ale za
    > wykroczenie? Fotopstryk, mandat i pozamiatane.

    No pewnie, mały mandacik za bandytyzm drogowy...

  • 6. Data: 2011-10-14 14:42:34
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-14 13:52, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    >

    > Obrazek zdecydowanie zadający kłam teoriom głoszonym na
    > pms o braku kwalifikacji policjantów oraz ich nieodpowiedzialnym

    Brawo! Motocyklista złamał przepis, więc policja postanowiła go gonić
    stwarzając nieporównywalnie większe zagrożenie niż ten motocyklista.
    Który raptem dostanie parę stówek mandatu.

    Zastanawiam się, czy gdyby kogoś potrącili albo spowodowali wypadek, to
    też by się tym chwalili, czy wówczas media wspaniałomyślnie by to
    przemilczały.

    A.

  • 7. Data: 2011-10-14 14:43:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-14, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > No pewnie, mały mandacik za bandytyzm drogowy...

    Chory czlowieku, skret z pasa nie przeznaczonego do tego to jest
    bandytyzm drogowy? O ci bandyci z komunikacji publicznej!

    --
    Artur

  • 8. Data: 2011-10-14 14:48:32
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-14 14:43, AZ pisze:

    > Chory czlowieku, skret z pasa nie przeznaczonego do tego to jest
    > bandytyzm drogowy?

    Chory? W sumie w Twojej rzeczywistości może i tak. Najpierw go
    próbowali zatrzymać od ręki za ten skręt i skontrolować,
    a ten oczywiście biedny, niewinny i uciśniony musiał uciekać.
    Jak się później okazało to on oczywiście nie był taki niewinny...

    > O ci bandyci z komunikacji publicznej!

    Tak, tak...

  • 9. Data: 2011-10-14 14:50:10
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 14.10.2011 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał/a:

    > Obrazek zdecydowanie zadający kłam teoriom głoszonym na
    > pms o braku kwalifikacji policjantów oraz ich nieodpowiedzialnym
    > zachowaniu.

    Cóż można by powiedzieć że ten sam manipulator prezentuje kolejny
    marnie zmontowany materiał. No chyba że to przyciężka ironia miała
    być.

    Oczywiście mogę zmienić zdanie jeśli zobaczę cały film. Czyli gdzie
    są klatki:
    14:38:36 do 14:38:40 - tu się działo
    14:38:53 do 14:38:55 - tu być może nic
    14:39:01 do 14:39:33 - działo się
    14:40:46 do 14:40:50 - znowu film na "chwilę" zanika

    To jak z tą bezpieczną jazdą na czołówkę, bo to tylko tak na szybko.

    Tego na motocyklu bronić nie zamierzam, ale ci w radiowozie polecieli
    na farcie i założeniu że reszta ma spierdalać.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 10. Data: 2011-10-14 14:54:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-14, Arek <a...@a...pl> wrote:

    > Brawo! Motocyklista złamał przepis, więc policja postanowiła go gonić
    > stwarzając nieporównywalnie większe zagrożenie niż ten motocyklista.
    > Który raptem dostanie parę stówek mandatu.

    Mnie kiedys gonili ale wlasnie liczac chyba na widowiskowy poscig a po
    prostu nie zauwazylem policjanta jak machal bo stal po lewej stronie.
    Patrzac w lusterku pomyslalem ze jakis idiota jedzie, wyprzedzajac zmuszal
    osobowki i ciezarowki z przeciwka zjezdzaly na pobocze (ruch spory bo
    przed swietami), jak podjechali blizej dopiero zauwazylem bomby.
    Oczywiscie gadka zaczela sie od krzyku natychmiastowego zejscia z motocykla
    i proby wcisniecia mi ucieczki. Ot, naogladali sie amerykanskich filmow
    to sie bawia chlopaki.

    --
    Artur