  • 41. Data: 2018-01-26 16:59:27
    Temat: Re: Michelin CrossClimate - do dupy...
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2018-01-26 16:39, p...@g...com wrote:

    > Letnie to Goodyear Efficient Grip i muszę przyznać że jestem zadowolony. Zima to
    Dunlop Winter Sport 4D ale szału nie ma. Zmiana raz do roku nie jest problemem bo
    można sprawdzić stan opony i oczywiście wyważyć.

    czyli w praktyce dwie operacje rocznie ;)

    Jak opona tkwi na feldze i nic jej nie dolega to raczej rzadko kiedy
    trzeba na nowo wywazac. Po prostu co kto lubi, co dla kogo wygodniejsze
    no i tez kwestia przebiegow. Np. przy bardzo duzych przebiegach mozna
    faktycznie preferowac dwa rozne komplety (caloroczne maja prawo
    sie bardziej scierac) - u mnie to nie dotyczy.

    --

    memento lorem ipsum