  • 1. Data: 2018-01-23 17:55:34
    Temat: Michelin CrossClimate - do dupy...
    Od: j...@i...pl

    Opony jak w tytule. Druga zima, niecałe półtora roku mają. One może są
    i całoroczne, ale na śnieg to się nie nadają. Sory, ale ja zawsze
    twierdzę że jak coś jest do wszsytkiego, to się nadaje do dupy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 2. Data: 2018-01-23 18:53:36
    Temat: Re: Michelin CrossClimate - do dupy...
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23-01-2018 o 17:55, j...@i...pl pisze:
    > Opony jak w tytule. Druga zima, niecałe półtora roku mają. One może są
    > i całoroczne, ale na śnieg to się nie nadają.

    O swoich koreańskich zimówkach mógłbym powiedzieć dokładnie to samo.
    No i są zdecydowanie lepsze wielosezonówki na śnieg, niż CrossClimate.

  • 3. Data: 2018-01-23 19:35:54
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 stycznia 2018 18:53:35 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

    > No i są zdecydowanie lepsze wielosezonówki na śnieg, niż CrossClimate.

    Np. Vredestein Quatrac. Tyle ze one sa bardziej zimowe niz letnie (odwrotnie niz CC)
    i pewnie dlatego latem bywaja... hmmm... malo komfortowe ;)

    Pozdrawiam
    MK i przerosniete Cinquecento

  • 4. Data: 2018-01-23 20:47:48
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2018-01-23 o 17:55, j...@i...pl pisze:
    > Opony jak w tytule. Druga zima, niecałe półtora roku mają. One może są
    > i całoroczne, ale na śnieg to się nie nadają. Sory, ale ja zawsze
    > twierdzę że jak coś jest do wszsytkiego, to się nadaje do dupy.

    na kopnym śniegu długo nie miałem okazji jeździć ale:
    -na śliskim oblodzonym podwórku z dołami ja wyjeżdżam z dołków a drugi
    na letnich nie bardzo (też michelin).
    -na suchym czy zabłoconym czy mokrym - przyzwoicie, jak to letnie
    -przez kopny śnieg się przegryza ale zauważalnie słabiej niż zimówki z
    krwi i kości (tyle, że moje mają z pół roku)
    -Jezdzi się przyzwoicie ale nie można szarżować - JEST różnica między
    letnimi a całorocznymi w zimie.

    czy kupię ponownie?
    Jeśli będą trwałe to tak. Jeśli będą przeciętnej trwałości to nie.

  • 5. Data: 2018-01-23 21:44:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** jerzu pisze tak:

> [...]
    > może są i całoroczne, ale na śnieg to się nie nadają. Sory, ale ja
    > zawsze twierdzę że jak coś jest do wszsytkiego, to się nadaje do

    Bo miało już nie być zim.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 6. Data: 2018-01-23 21:57:49
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

> [...]
    > i całoroczne, ale na śnieg to się nie nadają. Sory, ale ja zawsze
    > twierdzę że jak coś jest do wszsytkiego, to się nadaje do dupy.

    I dlatego je kupiłeś?

    --
    Kaczin

  • 7. Data: 2018-01-23 22:18:02
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 23 Jan 2018 21:57:49 +0100, Kaczin <j...@p...interia.pl>
    wrote:

    >I dlatego je kupiłeś?

    Ja? Skąd taki wniosek wysnułeś?
    Miałem okazję dwa dni pojeździć autem na tych oponach.

  • 8. Data: 2018-01-23 22:37:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 23 Jan 2018 17:55:34 +0100, w
    <3...@4...com>, j...@i...pl napisał(-a):

    > Opony jak w tytule. Druga zima, niecałe półtora roku mają. One może są
    > i całoroczne, ale na śnieg to się nie nadają. Sory, ale ja zawsze
    > twierdzę że jak coś jest do wszsytkiego, to się nadaje do dupy.

    Crossclimate to opona letnia nadająca się do jazdy po śniegu.

    Ja kupiłem Vredestein Quatrac -- jestem bardziej niż zadowolony.

  • 9. Data: 2018-01-23 22:51:45
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 23 Jan 2018 22:37:11 +0100, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:

    >Crossclimate to opona letnia nadająca się do jazdy po śniegu.

    Raczej nie nadająca się ;)

  • 10. Data: 2018-01-23 23:39:02
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 23.01.2018 o 22:18, j...@i...pl pisze:

    > Ja? Skąd taki wniosek wysnułeś?

    Z tego co napisałeś, a potem wyciąłeś.
    Przypomnę, bo znowu czegoś nie ogarniesz: