  • 1. Data: 2013-06-06 19:57:41
    Temat: Strony www coraz gorsze
    Od: "reader001" <no_spam@please>

    Witam,

    Chciałbym się Wam pożalić, że już nie mogę wytrzymać z tymi stronami www, są
    coraz gorszej jakości i bardzo chaotycznie zorganizowane, coś gdzieś
    wyskakuje, coś się samoistnie przestawia, najechanie na jakiś element
    przekierowuje na jakąś inną stronę, kliknięcie w pole wyboru czasem działa
    czasem nie, wszechobecne animacje flash i inne przyozdabiacze dodają oliwy
    do ognia, nawet już nie denerwuje mnie tak sama treść stron albo nadmierna
    ilość błędów ortograficznych czy też stylistyczych ale to wszechobecne
    przebajerzenie, po "chiny ludowe" mi potrzebny na każdej stronie zegarek,
    prognoza pogody czy te wysuwające się z boku Facebooki i tym podobne
    straszydła.

    Jakby tego było mało to fora dyskusyjne popularnych portali internetowych,
    straciły swoją pierwotną funkcję, nie da się już na nich prowadzić w miarę
    normalnej dyskusji i to nie z racji braku argumentów ale techniki
    wyświetlania treści, pamiętam jak wiele ciekawych rzeczy dowiedziałem sie
    choćby na forum starego onetu, w obecnej chwili wkurza mnie śledzenie kto co
    i do kogo pisze.

    Gdyby nie przelewy bankowe to chyba bym zrezygnował z tego internetu.

  • 2. Data: 2013-06-06 20:09:55
    Temat: Re: Strony www coraz gorsze
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik reader001 napisał:
> [...]
    > element przekierowuje na jakąś inną stronę, kliknięcie w pole wyboru
    > czasem działa czasem nie, wszechobecne animacje flash i inne

    Powiem ci tak - klient decyduje. Nie zna sie, ale decyduje obwiesic
    wstepny projekt 100 ozdobnikow jak choinkę. Elegancki minimalizm po
    kilku miesiacach wyglada jak hinduski mikrobus na ktorym wedruje setka
    ludzi uczepionych jak winogrono :)

> [...]
    > potrzebny na każdej stronie zegarek, prognoza pogody czy te wysuwające
    > się z boku Facebooki i tym podobne straszydła.

    a wszystko krzyczy kup mnie kup mnie albo choc polub :D

  • 3. Data: 2013-06-08 18:36:34
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "reader001" <no_spam@please>

    > Gdyby nie przelewy bankowe to chyba bym zrezygnował z tego internetu.

    dzisiaj mnie taka refleksja naszła, ale odnośnie tv