  • 1. Data: 2011-04-10 21:59:21
    Temat: Miejscowe zniszczenie lakieru - matowy
    Od: Nod <p...@g...com>

    Znajomy poprosił mnie bym zawiózł go do ślubu swoim samochodem.
    Oczywiście trzeba było przylepić kwiaty do karoserii, niestety pani
    kwiaciarka użyła jakiegoś paskudztwa które po odlepieniu kwiatów nie
    chce zejść z lakieru (coś jakby taśma 2 stronna). Próbowałem to
    namoczyć a później przetrzeć gąbką (zwykła kuchenna do naczyń).
    Niestety to był mój błąd, lakier się przetarł w tym miejscu i jest
    matowy :/ powstały jakby mikro ryski.

    Na szczęście jest to powierzchowne. Po zastosowaniu wosku (jakiś
    regeneracyjny) który miałem pod ręką efekt matowości i ryski zniknęły.
    Jednak jest to wosk i działa tylko przez jakiś czas. Czy jest jakieś
    rozwiązanie na stałe? coś co się samo utwardza? znalazłem fit it pro w
    google (cos z mango chyba), ale nie wiem czy da rade?

  • 2. Data: 2011-04-10 22:13:00
    Temat: Re: Miejscowe zniszczenie lakieru - matowy
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Nod" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    > Jednak jest to wosk i działa tylko przez jakiś czas. Czy jest jakieś
    > rozwiązanie na stałe? coś co się samo utwardza? znalazłem fit it pro w
    Polerka, nic innego.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 3. Data: 2011-04-10 22:24:18
    Od: "Rysiek G." <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nod" napisał w wiadomości grup
    4g2000yqe.googlegroups.com...

    >...znalazłem fit it pro w
    >google (cos z mango chyba), ale nie wiem czy da rade?

    To jest zwykła kredka to punktowych odprysków, rys, a nie do zmatowiałego
    lakieru na większej powierzchni (a i po niej wypadało by strzelić polerkę bo
    z bliska widać miejsca zamalowane). Spieprzysz tylko lakier.
    Jak masz wiedzę/sprzęt/odwagę :) to poszukaj preparatów polerskich a jak
    czegoś brakuje... to skończ na woskowaniu.
    To może się przydać:
    http://www.autoswiat.tv/porady,Zobacz-w-jaki-sposob-
    uzywac-polerki-mechanicznej,20164,film.html

    Do lakiernika zawsze będziesz miał czas się udać ;).

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-04-10 22:59:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Nod

> [...]
    > regeneracyjny) który miałem pod ręką efekt matowości i ryski zniknęły.
    > Jednak jest to wosk i działa tylko przez jakiś czas. Czy jest jakieś

    Pasta polerska 1500 i bawełniana szmatka...

  • 5. Data: 2011-04-11 10:03:45
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-04-10 21:59, Nod pisze:

    > Na szczęście jest to powierzchowne. Po zastosowaniu wosku (jakiś
    > regeneracyjny) który miałem pod ręką efekt matowości i ryski zniknęły.

    Jeśli był "lekko scierny" to być może że trwale wypolerowałeś.
    Jeśli nie to następnym razem użyj np. pasty tempo. A w ogóle
    do zbywania takiego swiństwa powinieneś był użyć dedykowanych środków
    typu "label removal", w ostateczności benzyny ekstrakcyjnej

  • 6. Data: 2011-04-11 17:40:20
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Meguiar's Ultimate Compound
    --