  • 1. Data: 2011-04-11 08:02:55
    Temat: fotoradary - czy juz groźne?
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    cześć

    Fotoradary już zarabiają? Uchwalili wzór nowej tablicy ostrzegawczej? ITD
    wyznaczyła miejsca do łapania?

    Paweł

  • 2. Data: 2011-04-11 13:44:51
    Temat: Re: fotoradary - czy juz groźne?
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 08:02:55 +0200, PaweL napisał(a):

    > cześć
    >
    > Fotoradary już zarabiają? Uchwalili wzór nowej tablicy ostrzegawczej? ITD
    > wyznaczyła miejsca do łapania?

    Słyszałem w radiu że podobno jest rozporządzenie/ustawa/uchwała (nie wiem
    jaki dokument) które do końca 2011 pozwala na zarabianie bez wyznaczenia
    miejsca łapanki.
    Do końca roku ITD ma czas na "weryfikację".

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 3. Data: 2011-04-11 14:45:39
    Od: Clawfinger <c...@w...pl>

    W dniu 11.04.2011 08:02, PaweL pisze:
    > cześć
    >
    > Fotoradary już zarabiają? Uchwalili wzór nowej tablicy ostrzegawczej? ITD
    > wyznaczyła miejsca do łapania?

    Właśnie też się nad tym zastanawiam jak to obecnie wygląda. Niedługo
    będę jechał na długi weekend przez Biały Bór. W zeszłym roku o tej porze
    nadziałem się tam na "kubeł na śmieci". Ktoś do niego musiał wrzucić
    jakiś aparat foto, bo mi zrobił zdjęcie :-)
    Przepisy przepisami, ale jak znam życie i nasz kraj, to trzeba będzie
    uważać ....

    Pozdro
    WOJtek

    Insignia ST 1.6 Turbo
    Wersja Cosmo +dodatki
    Kolor czarny
    Jeszcze bez naklejki
    ============================

  • 4. Data: 2011-04-11 17:29:37
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-04-11 14:45, Clawfinger pisze:

> [...]
    > jakiś aparat foto, bo mi zrobił zdjęcie :-)
    > Przepisy przepisami, ale jak znam życie i nasz kraj, to trzeba będzie

    Jakbyś nie odżałował paru groszy na CB - to już 20km wcześniej byś
    wiedział o tym śmietniku ;P

    Pozdrawiam !

  • 5. Data: 2011-04-11 17:54:09
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 17:29:37 +0200, Czarek Daniluk napisał(a):

    > Jakbyś nie odżałował paru groszy na CB - to już 20km wcześniej byś
    > wiedział o tym śmietniku ;P

    Za parę groszy to kupisz szumofon a nie CB ;P

    I może się okazać że nie usłyszysz o tym śmietniku.

  • 6. Data: 2011-04-11 20:13:26
    Od: Mega <m...@p...wp.pl>

    > Jakbyś nie odżałował paru groszy na CB - to już 20km wcześniej byś
    > wiedział o tym śmietniku ;P

    Ale tych z antenami to często do filmów biorą :)

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 7. Data: 2011-04-11 20:21:37
    Od: "dremka" <d...@z...gazeta.pl>

    > Ale tych z antenami to często do filmów biorą :)

    To świadczy tylko o nich i o ich doświadczeniu w poruszaniu się po kraju.
    Oprócz oczywistej funkcji "antymiśkowej" jak dla mnie o wiele bardziej ważna
    jest informacja o wypadkach, zagrożeniach i korkach, więc nie rozumiem, skąd
    ta nienawiść niektórych policjantów do anten. Z CB jest po prostu łatwiej i
    również bezpieczniej.

    --
    dremka

  • 8. Data: 2011-04-11 20:59:23
    Od: z <z...@g...pl>

    Mega pisze:

    > Ale tych z antenami to często do filmów biorą :)

    Przymierzałem się jakiś rok temu do SB z anteną wyglądającą jak ta
    normalna od radia (takie combo) ale opinie były bardzo niepochlebne i
    sobie odpuściłem.
    Czy nastąpił może jakiś postęp w tym temacie.
    Raz że kradną a mi się nie chce anteny ciągle zakładać i zdejmować a
    drugie to o czym Maga wspomniał :-)

  • 9. Data: 2011-04-11 21:04:47
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Apr 2011 13:44:51 +0200, huri_khan <s...@s...pl> wrote:

    >Do końca roku ITD ma czas na "weryfikację".

    Czyżby ją już zaczeli? Dzisiaj zauważyłem brak fotoradaru na DK8 w
    Hucie Zawadzkiej.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2011-04-11 21:06:14
    Temat: Re: fotoradary - czy juz groĽne?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Apr 2011 20:21:37 +0200, "dremka"
    <d...@z...gazeta.pl> wrote:

    >To świadczy tylko o nich i o ich doświadczeniu w poruszaniu się po kraju.

    Razcej o przeświadczeniu że "mam CB, jestem niewidzialny" ;P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280