  • 1. Data: 2023-12-12 23:45:43
    Temat: Miernik 3f gadający z Tuya
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Zna ktoś możliwie tani miernik trójfazowy, gadający z Tuyą?

    Coś, co można dać w szafce z bezpiecznikami w "warsztacie" (druga szafka,
    wcześniej szafa główna) i będzie pokazywać pobór mocy na trzech liniach
    (lub fazach) - podobnie, jak smart-gniazdka.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2023-12-12 23:48:08
    Temat: Re: Miernik 3f gadający z Tuya
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 12 Dec 2023 23:45:43 +0100, Adam napisał(a):

> [...]
    > wcześniej szafa główna) i będzie pokazywać pobór mocy na trzech liniach
    > (lub fazach) - podobnie, jak smart-gniazdka.

    Jeszcze dla ścisłości: dom prywatny, nie firma, stara instalacja 3 fazy +
    zero, bez różnicówki.
    Ten "warsztat" to pomieszczenia techniczne.
    Więc jakieś normy czy przepisy nie są istotne, poza oczywiście
    bezpieczeństwem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2023-12-12 23:53:13
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.12.2023 o 23:45, Adam pisze:
    > Cześć.
    >

    > Zna ktoś możliwie tani miernik trójfazowy, gadający z Tuyą?

    Patrzyłeś w menu "Tuya" czy coś takiego obsługuje? Ja nie widziałem.
    Dlaczego upierasz się na Tuya, skoro są inne rozwiązania?...chodzi Tobie
    o jedną apkę+ w telefonie?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 4. Data: 2023-12-13 00:22:28
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > wcześniej szafa główna) i będzie pokazywać pobór mocy na trzech liniach
    > (lub fazach) - podobnie, jak smart-gniazdka.

    Coś takiego?
    https://pl.aliexpress.com/item/1005005823551876.html
    Nie posiadam, jakby co, po prostu rzucił mi się w oczy jak buszowałem po
    Aliexpress.

  • 5. Data: 2023-12-13 00:31:37
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.12.2023 o 00:22, nadir pisze:

    > Coś takiego?
    > https://pl.aliexpress.com/item/1005005823551876.html
    > Nie posiadam, jakby co, po prostu rzucił mi się w oczy jak buszowałem po
    > Aliexpress.

    Ale se bramę Zigbi musi dokupić, jeśli nie ma :/
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2023-12-13 01:20:59
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday 13 December 2023 at 00:22:31 UTC+1, nadir wrote:

    > Coś takiego?
    > https://pl.aliexpress.com/item/1005005823551876.html
    > Nie posiadam, jakby co, po prostu rzucił mi się w oczy jak buszowałem po
    > Aliexpress.

    Color:80A Size:Zigbee
    A***a
    Dobre urządzenie do czytania konsumpcji. Nie działa z Zha. Działa tylko z
    zigbee2mqtt.
    Pomocny
    (0)

  • 7. Data: 2023-12-13 10:23:56
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 12 Dec 2023 23:53:13 +0100, LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):

    > Patrzyłeś w menu "Tuya" czy coś takiego obsługuje? Ja nie widziałem.
    > Dlaczego upierasz się na Tuya, skoro są inne rozwiązania?...chodzi Tobie
    > o jedną apkę+ w telefonie?

    To nie dla mnie.
    Dla kogoś, kto w Tuya ma kilkanaście różnych rupieci: jakieś
    smart-gniazdka, termometry i może jeszcze coś.
    Zigbee nie ma i nie chce zmieniać/dokupywać do systemu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2023-12-13 11:20:26
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 13 Dec 2023 00:31:37 +0100, LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):

    > Ale se bramę Zigbi musi dokupić, jeśli nie ma :/

    Jest wersja Zigbee oraz WiFi.
    Czyli teoretycznie WiFi powinien gadać z Tuyą.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam