  • 1. Data: 2015-03-24 17:37:11
    Temat: Mieszanie olejów silnikowych
    Od: Tata <k...@k...pl>

    Mam olej Full Syntetic i olej HC, oba 5W40, świeże. Czy można zmieszać
    te oleje i zalać, bez szkody dla silnika dieslowskiego samochodu?

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2015-03-24 18:13:19
    Temat: Re: Mieszanie olejów silnikowych
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tata" <k...@k...pl> wrote in message
    > Mam olej Full Syntetic i olej HC, oba 5W40, świeże. Czy można zmieszać te
    > oleje i zalać, bez szkody dla silnika dieslowskiego samochodu?

    Tak.

  • 3. Data: 2015-03-24 23:55:05
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Tata" wydumał(a) w wiadomości ID news:mes56k$12v$1@mx1.internetia.pl
    > Mam olej Full Syntetic i olej HC, oba 5W40, świeże. Czy można zmieszać te oleje
    > i zalać, bez szkody dla silnika dieslowskiego samochodu?
    > Z poważaniem

    Tak.

    --
    Michael________

  • 4. Data: 2015-03-25 16:26:54
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-03-24 o 17:37, Tata pisze:
    > Mam olej Full Syntetic i olej HC, oba 5W40, świeże. Czy można zmieszać
    > te oleje i zalać, bez szkody dla silnika dieslowskiego samochodu?

    Mowy nie ma. Silnik od razu przestanie dawać mleko.

    --
    MN