  • Data: 2024-01-29 20:38:47
    Temat: Mini PCI Express
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam na pcb dwa złącza Mini PCI Express obok siebie. Prawy ma w swoim
    obrębie slot do karty SIM gsm.

    W lewym złączu mam ssd mSATA 32gb z win10 a w prawym też chciałbym mieć
    ssd mSATA z danymi. Niestety płytka nie widzi żadnych ssd wsadzanych do
    prawego portu.

    Czy tylko wifi lub gsm tam zadziała?
    W laptopach dyski chodzą w portach gsm a tu nie i figa.

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne