  • 21. Data: 2020-06-05 13:08:49
    Temat: Re: "Moc nadajników"
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > "Poldek" rb6adu$ckf$...@g...aioe.org

    > [bo nadal nie będzie miał z kim?...]
    >
    > Nie do końca prawda -- łączność jest dwukierunkowa/dwuzwrotowa,
    > ale BTS ma większe możliwości wzmocnienia czy odszumienia niż
    > telefon, więc nie ma tu symetrii... Do jakiejś wartości wąskim
    > gardłem może być moc emitowana przez BTS, choć zwiększanie mocy
    > BTS w nieskończoność da niewiele dobrego...
    >
    > Ale...
    >
    > Kto zabroni zwiększania mocy emitowanej przez telefony?...

    Zostawiwszy na boku napromieniowywanie sobie mózgu, bo to dla większości
    użytkowników nie jest problem, to przeszkodą w zwiększaniu mocy
    telefonów jest mała pojemność i wydajność prądowa akumulatorów
    zasilających telefony.

  • 22. Data: 2020-06-08 00:54:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Poldek" rbd943$bap$...@g...aioe.org

> [...]
    > w zwiększaniu mocy telefonów jest mała pojemność i wydajność
    > prądowa akumulatorów zasilających telefony.

    - Mózg jest nieźle chłodzony krwią i kontrolowany cieplnie tarczycą.
    - Akumulatory są coraz gęstsze energetycznie.
    - 5G niekoniecznie służy do gadania.
    - Gadanie niekoniecznie musi oznaczać przykładanie
    telefonu do ucha -- są słuchawki BT.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 23. Data: 2020-06-15 11:06:09
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 27-05-2020 o 13:55, Trybun pisze:

    > Zna ktoś może szczegóły reklamowanej akcji  T-Mobile - "Zwiększamy moc
    > nadajników"?

    Pod koniec 2019 roku przegłosowano ustawę, która kilkunastokrotne
    zwiększa dopuszczalne gęstości mocy, z opcja jeszcze kilkukrotnego
    dalszego zwiększenia jeśli operator ma taką potrzebę. O ile pamiętam to
    normy zaczęły dopuszczać chyba 76 razy większa gęstość mocy niż było do
    tej pory.

    Doszło do kuriozalnej sytuacji, że normy dla pracy przez 8 godzin w
    szkodliwych polach w.cz. są bardziej rygorystyczne niż normy dla
    mieszkań, gdzie przebywa się przez 24h na dobę.

    Chyba, że normy dla pracowników też już podnieśli na początku tego roku. :)

    yabba

  • 24. Data: 2020-06-16 12:13:00
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > "Poldek" rbd943$bap$...@g...aioe.org

    > - Mózg jest nieźle chłodzony krwią i kontrolowany cieplnie tarczycą.

    Tu nie chodzi o temperaturę, tylko o wpływ promieniowania na komórki.
    Nie chodzi o telefony komórkowe, tylko o komórki organizmu człowieka i
    nie tylko człowieka.
    https://www.thenation.com/article/archive/how-big-wi
    reless-made-us-think-that-cell-phones-are-safe-a-spe
    cial-investigation/

    > - Akumulatory są coraz gęstsze energetycznie.
    > - 5G niekoniecznie służy do gadania.

    Może do niczego nie służyć, można nawet nie mieć telefonu, ani żadnego
    urządzenia ale i tak wszyscy jesteśmy/będziemy w strefie oddziaływania,
    gdyż stacje n/o pracują non-stop i emitują promieniowanie EM. W związku
    z wdrażaniem 5G normy natężenia tego promieniowania zostały poniesione
    stukrotnie.

  • 25. Data: 2020-06-16 17:41:40
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 15.06.2020 o 11:06, yabba pisze:

> [...]
    > mieszkań, gdzie przebywa się przez 24h na dobę.
    >
    > Chyba, że normy dla pracowników też już podnieśli na początku tego

    O tym słyszałem juz dawno,. Ale jak to wygląda w praktyce dla klienta -
    np czy jest jakaś zauważalna poprawa zasięgu?

  • 26. Data: 2020-06-19 01:31:40
    Od: Poldek <p...@i...eu>

  • 27. Data: 2020-06-20 20:46:18
    Od: z <...@...pl>

    Z założenia 5G poprawy zasięgu nie będzie. Ja zwykły użytkownik w
    mieście nie zauważę różnicy bo i tak wszytko działa.
    Wszystko do czego normalny człowiek wykorzystuje internet po GSM LITOŚCI ;-)

    A na wichurze gdzie mam 3 nadajniki ale każdy ciut za daleko nadajnika
    5G nigdy nie będzie z powodów kosztowych.

    5G to tylko dla przedłużania sobie męskości. ;-)

  • 28. Data: 2020-06-21 14:04:42
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 20.06.2020 o 20:46, z pisze:
> [...]
    > 5G nigdy nie będzie z powodów kosztowych.
    >
    > 5G to tylko dla przedłużania sobie męskości. ;-)

    Ale w tej reklamie nie chodzi o 5G. T-M na razie nie oferuje tego
    standardu. Przechwalają się że wzmocnili sygnał na standardowych
    przekaźnikach.

  • 29. Data: 2020-06-22 16:56:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Ale w tej reklamie nie chodzi o 5G. T-M na razie nie oferuje tego
    >standardu. Przechwalają się że wzmocnili sygnał na standardowych
    >przekaźnikach.

    A wzmocnili ? Transmisja ma dwie strony, nie wystarczy wzmocnic moc
    nadajnika BTS, trzeba jeszcze odebrac sygnal z telefonow.

    J.

  • 30. Data: 2020-06-29 10:50:24
    Temat: Re: "Mocz z nadajników"

    O jakiś wyborca Czaskoskiego po sondażu II tury?