  • 11. Data: 2019-12-06 18:52:14
    Temat: Re: Mocy przybywaj!
    Od: Konopny <o...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 grudnia 2019 17:24:55 UTC+1 użytkownik Desoft napisał:
> [...]
    -hi-fi-pa-5600w-usb-sd-mp3-gwarancja-CID99-IDC1R52.h
    tml

    > Przedostatnie zdjęcie: Voltage: 230-240Vac, 50/60Hz 420W
    >
    > Perpetuum Mobile

    Z ciekawości zerknąłem ile waży tafo toroid 1kW i podają ponad ponad 7kg,
    a tu proszszsz, 2x 1kW na wyjściu i z obudową całość waży 5,3kg.

    Dobre są te chińczyki, my to 10 lat za nimi:(

    Tak OT, powinni tam wsadzić coś w klasie D. Tego bym oczekiwał
    po sprzęcie za 8 stówek. A tak? Poszli na rympał i kroją łośków.

  • 12. Data: 2019-12-07 10:21:28
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Olać PMPO, gość twierdzi, że to ma 2x1kW RMS. Tego się już nie da
    > zafałszować. I to przy 420W mocy pobieranej. I jak tu nie docenić
    > postępu technicznego.
    Normalnie cuda Panie :)
    A może to jest ta słynna free-energy i te brakujace waty czerpie
    z kosmosu ;)

    --
    Janusz

  • 13. Data: 2019-12-09 15:58:46
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Konopny <o...@g...com> wrote:

    > Z ciekawości zerknąłem ile waży tafo toroid 1kW i podają ponad ponad 7kg,
    > a tu proszszsz, 2x 1kW na wyjściu i z obudową całość waży 5,3kg.

    Nikt nie powiedział, że nie ma tam zasilacza impulsowego... :)

  • 14. Data: 2019-12-10 20:17:29
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2019-12-09 15:58, Queequeg wrote:

    > Nikt nie powiedział, że nie ma tam zasilacza impulsowego... :)

    Jest za to zapotrzebowanie na moc z sieci Hi Hi

  • 15. Data: 2019-12-11 00:09:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...
    Konopny <o...@g...com> wrote:

    >Nikt nie powiedział, że nie ma tam zasilacza impulsowego... :)

    Albo, ze tylko prostownika, bo impulsowa jest koncowka.

    No nie - przydalaby sie izolacja od sieci ...

    J.