  • 1. Data: 2019-12-05 23:07:03
    Temat: GPRS w T-MOBILE
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Ktoś używa kart telemetrycznych T-Mobile ?
    Muszę skonfigurować modemy 2G do tych kart.

    W internecie, w ich "cenniku" do oferty "taryfa telemetryczna 10" jest
    tylko taka informacja ;

    > Internet APN: internet <

    i nic więcej o user / password.

    Tutaj https://mvno-gsm.pl/konfiguracja-internetu/ jest właśnie tak
    ("internet","","")

    Z ustawieniami "pustymi" nie działa. Poza tym, to jest strona z
    konfiguracją dla smartfonów, a 2G to może być inna bajka.

    Działa w takiej konfiguracji :

    APN: internet
    user: internet
    pass: internet

    ale cholera wie, czy to jest poprawnie.
    Żeby było śmiesznie, działa też z ustawieniami dla PLAY, czyli :

    APN: playmetric
    user: internet
    pass: internet

    Pisałem wczoraj do T-Mobile, cisza oczywiście na razie.
    Ktoś może używa telemetrii 2G w T-Mobile i podpowie ?

  • 2. Data: 2019-12-05 23:46:30
    Temat: Re: GPRS w T-MOBILE
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Z ustawieniami "pustymi" nie działa. Poza tym, to jest strona z
    > konfiguracją dla smartfonów, a 2G to może być inna bajka.

    Mój błąd. Opcja

    APN = internet
    user / pass = puste

    działa jednak. Jakoś mi się źle zapisało do modemu (chińszczyzna). Ale
    działa.

    Pytanie jednak nadal aktualne = która wersja jest oficjalna ?