  • 1. Data: 2009-05-27 15:04:04
    Temat: Nieczyne klawisze multimedialne w klawiaturze Labtec.
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Kupiłem klawiaturę bezprzewodową z takąż myszką firmy Labtec. Wszystko po
    zsynchronizowaniu z odbiornikiem działa, oprócz górnych klawiszy
    multimedialnych (poczta, strona główna,ulubione, odświeżanie, szukaj, mój
    komputer, odtwarzacz audio wideo). Próbowałem je uruchomić za pomocą
    sterowników ściągniętych ze strony
    http://www.labtec.com/index.cfm/service/listing/EUR/
    EN,crid=68,crid2=1762
    ale nadal klawisze te są martwe.

    Czy spotkał się już ktoś z czymś takim?
    Pozdr. Krzysiek.

  • 2. Data: 2009-05-27 15:19:55
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > multimedialnych (poczta, strona główna,ulubione, odświeżanie, szukaj, mój
    > komputer, odtwarzacz audio wideo). Próbowałem je uruchomić za pomocą

    Zapomniałem dodać, że zestaw nazywa się Labtec Ultra-Flat Wireless Desktop,
    oto on: http://img12.imageshack.us/img12/658/p5200022.th.jpg
    Mój system operacyjny to Winows XP Home Servis Pack 3.

  • 3. Data: 2009-05-27 16:35:57
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    A skąd twoj system ma wiedzieć do czego służy jakis niestandardowy przycisk
    ? Zazwyczaj trzeba je oprogramować - czyli potrzebujesz sterowniki i program
    w którym ustawisz co który klawisz ma uruchamiać w twoim systemie

  • 4. Data: 2009-05-27 18:03:23
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Wed, 27 May 2009 17:04:04 +0200, Krzysiek napisał(a):

    > Próbowałem je uruchomić za pomocą
    > sterowników ściągniętych ze strony
    > http://www.labtec.com/index.cfm/service/listing/EUR/
    EN,crid=68,crid2=1762
    > ale nadal klawisze te są martwe.

    http://labtec.custhelp.com/cgi-bin/labtec.cfg/php/en
    duser/fattach_get.php?p_sid=4jJ7_Syj&p_li=&p_accessi
    bility=0&p_redirect=&p_tbl=9&p_id=5498&p_created=116
    0067888&p_olh=0
    --
    Marcin

  • 5. Data: 2009-05-27 19:54:15
    Od: k...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    EN,crid=68,crid2=1762

    A konkretnie, co mam zrobić?

  • 6. Data: 2009-05-27 19:59:33
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > http://labtec.custhelp.com/cgi-bin/labtec.cfg/php/en
    duser/fattach_get.php?
    p_sid=4jJ7_Syj&p_li=&p_accessibility=0&p_redirect=&p
    Linki które podałeś dotyczą uruchomienia klawiatury i myszki. Rzecz w tym, że
    po tej procedurze klawiatura działa standardowo (np. potrafi pisać ten tekst),
    ale klawisze multimedialne (te na górze) są martwe. Kapujesz?

  • 7. Data: 2009-05-27 21:08:35
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Wed, 27 May 2009 21:59:33 +0200, k...@p...onet.pl napisał(a):

    > Kapujesz?
    "Customize Internet/Multimedia Keys and Mouse Buttons:
    Install the software, then click the Labtec Keyboard or Mouse Software icon
    in the Windows icon tray to launch the Labtec software, and
    follow the instructions."
    Czytałeś "to na dole"?

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2009-05-27 21:35:21
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "MarcinCz" <t...@g...pl_wytnij_to> napisał w wiadomości

> [...]
    > icon
    > in the Windows icon tray to launch the Labtec software, and

    Nie dołuj chłopaka, czytać ? przecież klawiatura służy do pisania ....

  • 9. Data: 2009-05-28 13:22:10
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > Install the software, then click the Labtec Keyboard or Mouse Software icon
    > in the Windows icon tray to launch the Labtec software, and

    Doceniam Twoją pomoc.
    Przyznaję, "to na dole" przeczytałem dopiero teraz.
    Po kliknięciu na ikonkę Labtecu (ta czerwona) ukazuje się tylko coś takiego:
    http://img40.imageshack.us/my.php?image=labtec.jpg
    Kliknięcie podwójne natomiast wywołuje panel ustawienia myszy.
    Niestety, nadal nie wiem jak ożywić klawisze dodatkowe.
    Pozdrawiam,
    Krzysztof.

  • 10. Data: 2009-06-11 15:32:25
    Od: "Janek" <b...@o...pl>

> [...]
    > multimedialnych (poczta, strona główna,ulubione, odświeżanie, szukaj, mój
    > komputer, odtwarzacz audio wideo). Próbowałem je uruchomić za pomocą

    Tego typu klawiatury są bardzo wrażliwe w konflikcie z niektórymi programami.
    Najlepiej chodzą na czystym sytemie :)
    Przejrzyj co ostatnio instalowałeś.