  • 1. Data: 2009-03-20 18:45:42
    Temat: Moderator simplusa sam tworzy komentarze?
    Od: X <r...@o...pl>

    Oceńcie sami, trochę to tak wygląda...
    http://www.simplus.pl/v.do?idx=1026084#komentarze

    Od 2 dni chyba jest to samo, nie pojawiają się nowe komentarze, bo chyba
    większość jest negatywnych. Z tym co zrobili z pakietami internetowymi i
    brakiem pakietów minut do Plusa i stacjonarnych to woła o pomstę do
    nieba !!!

  • 2. Data: 2009-03-20 21:50:16
    Temat: Re: Moderator simplusa sam tworzy komentarze?
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Fri, 20 Mar 2009 19:45:42 +0100, X napisał(a):

> [...]
    > większość jest negatywnych. Z tym co zrobili z pakietami internetowymi i
    > brakiem pakietów minut do Plusa i stacjonarnych to woła o pomstę do

    Napisałem komentarz 2 dni temu i do tej pory się nie pojawił. Oczywiście
    negatywny komentarz.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 3. Data: 2009-03-20 23:21:16
    Od: p...@g...com

    Potwierdzam. Też opisałem ich "rewolucyjną" taryfę. Mój post NIE
    POJAWIŁ się!

  • 4. Data: 2009-03-22 12:57:54
    Od: AL <a...@s...tam>

    X pisze:
> [...]
    > większość jest negatywnych. Z tym co zrobili z pakietami internetowymi i
    > brakiem pakietów minut do Plusa i stacjonarnych to woła o pomstę do

    tak jest niestety na wiekszosci stronach, gdzie komentarze sa moderowane
    przed ich pojawieniem.

    Troche politycznie - ale to samo pojawia sie na stronach organizacji
    politycznych - np. PiS - jak komentarz niegatywny i wprost pokaujacy
    prawde, to sie go wycina.
    Tak tylko to w BRoP

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2009-03-22 14:49:30
    Od: arek <A...@g...com>

    On 20 Mar, 19:45, X <r...@o...pl> wrote:
    > Z tym co zrobili z pakietami internetowymi i
    > brakiem pakietów minut do Plusa i stacjonarnych to woła o pomstę do
    > nieba !!!

    Myslisz, ze niebo interesuje sie Twoimi opiniami
    na temat czyjegos widzimisie przy ustalaniu
    co i jak sprzedaje?

    Nie podoba, nie kupuj. :)