  • 1. Data: 2009-03-20 13:04:23
    Temat: komendy AT Huawei E160 play/saldo
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Czy jest możliwość sprawdzenia salda z poziomu komend AT
    korzystając z modemu Huawei E160 ?

    Nie udaje mi się zadzwonić na:
    ATD*101#
    zawsze dostaję:
    NO CARRIER

    Sam modem działa, łączenie z Internetem działa bez problemu.
    Natomiat nie udaje się też zadzwonić na inną komórkę/numer.
    Czy jeszcze jakąś komendę muszę dodać po drodze?
    Z internetem łączę się przez dodanie tylko: AT+CGDCONT=1,"IP","internet".

    W ogóle modem jest widoczny pod dwoma serialami:
    [29200.249389] option 4-1:1.0: GSM modem (1-port) converter detected
    [29200.249574] usb 4-1: GSM modem (1-port) converter now attached
    to ttyUSB0
    [29200.249618] option 4-1:1.1: GSM modem (1-port) converter detected
    [29200.249716] usb 4-1: GSM modem (1-port) converter now attached
    to ttyUSB1

    Pod pierwszym gada AT, z echem. Pod drugim tylko slychac. Ale np.
    RING słychać tylko na drugim porcie. Kilka razy udało mi się pogadać
    z modemem komendami AT na drugim porcie, ale nie wiem dlaczego i nie
    umiem tego powtórzyć.

    Czy jest możliwe wysłanie smsa podczas połączenia z internetem?
    teoretycznie chyba właśnie po to są dwa porty aby w trakcie jednej
    czynności można robić coś jeszcze.

    Ma ktoś z Was pozytywne doświadczenia (poza łączeniem z siecią)
    z tym modemem?

    a.