  • 1. Data: 2009-03-20 08:41:00
    Temat: Strach w Erze?
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    Wczoraj dzwonili z Ery i namawiali na przejscie z TT na TTF. Pan
    namawiacz nie poddal sie nawet, gdy mu powiedzialem, ze duzo taniej jest
    w pleju i rezygnuje z ery.

    Czy to jakas zorganizowana proba uwiazania niezorientowanych umowami
    tarminowymi?

    p.

  • 2. Data: 2009-03-20 09:15:54
    Temat: Re: Strach w Erze?
    Od: " " <w...@g...pl>

    perszing <m...@w...pl.pl> napisał(a):

> [...]
    > w pleju i rezygnuje z ery.
    >
    > Czy to jakas zorganizowana proba uwiazania niezorientowanych umowami

    Normalna sprawa w każdej sieci. Wiadomo, że każdemu bardziej zależy na
    kliencie z umową okresową. Wszyscy dzwonią, więc nie widzę powodu do sensacji
    i takiego tytułu tematu :)

  • 3. Data: 2009-03-20 10:01:44
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "perszing" <m...@w...pl.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rezygnuje z ery.
    >
    > Czy to jakas zorganizowana proba uwiazania niezorientowanych umowami

    Koło mnie jest salon ery. Przechodze tamtędy codziennie. Zawsze były kolejki
    do konsultantów, od paru dni zupełne pustki. Nikt juz nie chce abonamentu w
    erze? Prepaid jest juz zdecydowanie tańszy. PLAY GÓRĄ!!!

    wiatrak

  • 4. Data: 2009-03-20 11:00:46
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    w...@g...pl pisze:

    > Normalna sprawa w każdej sieci. Wiadomo, że każdemu bardziej zależy na
    > kliencie z umową okresową. Wszyscy dzwonią, więc nie widzę powodu do sensacji
    > i takiego tytułu tematu :)

    Mam od lat TT i jakos nigdy nie dzwonili. Tak sie zastanawiam, czy to
    masowa akcja:)

    p.

  • 5. Data: 2009-03-20 11:21:03
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Byłem wczoraj w Erze rozwiązać umowę, w salonie głównym we Wrocławiu.
    Ostatnio jak tam byłem czekałem ok. 1 godziny w kolejce, wczoraj to Ci z Ery
    ustawiali się do mnie w kolejce.
    Reszta siedziała w grupce i gadali.
    Coś chyba jest na rzeczy.

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 6. Data: 2009-03-20 11:22:57
    Od: "Piter" <m...@N...op.pl>

    do mnie co dwa tygodnie dzwonią i próbują przeknać do przejścia na TTFon. A
    ja właśnie zrezygnowałem z abonamentu w Orange.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2009-03-20 15:22:31
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    zamówiłem dziś w Erze dodatkowy numer w Abo - jednak przeglądając szczegóły
    zamówienia dostrzegłem, że doliczają oni 35 zł za aktywacje, co aż do momentu
    złożenia zamówienia ukrywają - na szczęście anulowałem zamówienie i teraz
    porównuje pre-paidy :)

  • 8. Data: 2009-03-20 18:40:43
    Od: X <r...@o...pl>

    Użytkownik perszing napisał:

> [...]
    > w pleju i rezygnuje z ery.
    >
    > Czy to jakas zorganizowana proba uwiazania niezorientowanych umowami

    Dobrze dziadom z wielkiej trójcy. Plus,Era i Orange muszą zejść po
    poziomu Play. Są tak zszokowani że nie wiedza co robić jeszcze...

  • 9. Data: 2009-03-21 10:12:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 Mar 2009 09:15:54 +0000 (UTC), wrote:

    >Normalna sprawa w każdej sieci. Wiadomo, że każdemu bardziej zależy na
    >kliencie z umową okresową. Wszyscy dzwonią, więc nie widzę powodu do sensacji
    >i takiego tytułu tematu :)

    Ale akurat teraz zalezy jakby bardziej.

    Pytanie czy wczesniej tez dzwonili ?

    J.

  • 10. Data: 2009-03-21 10:14:26
    Od: "Paul" <p...@w...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > aż do momentu złożenia zamówienia ukrywają - na szczęście anulowałem
    > zamówienie i teraz porównuje pre-paidy :)

    ja miałem podobnie, wziąłem drugi numer w abonamencie (orange) i dopiero jak
    przyszedł rachunek dowiedziałem się że aktywacja kosztuje 50 pln. konsutlant
    o tym jakoś nie wspominał... tylko 49 za nowy aparat...

    pozdrawiam
    Paweł