  • 1. Data: 2018-01-27 13:05:21
    Temat: Mój zakup w arrow.com
    Od: Karol Ryfer <p...@p...pl>

    4.I kupiłem płytkę max1000 z FPGA MAX10, za $29 i trochę drobnych części
    za $10 w arrow.com, jako "direct consumer".
    Płaciłem kartą, przez PayPal, wysyłka - darmowa (chyba nadal, nawet dla
    mniejszych zamówień), przez Fedex international economy, z pełnym
    śledzeniem, VAT nie był naliczony - przy wysyłce z US. Jeśli przy
    pozycji w koszyku jest "Ships from: NL" - wtedy naliczają VAT.
    Wysłali to w 3 paczkach 13.I, mimo, że wystarczyłaby na to jedna koperta.
    2 paczki doszły 22.I, w tym jedna b.duża (38 x 39 x 13 cm). Kurier
    pobrał za to 53 zł (około 40% wartości zamówienia) należności celnych.
    Żadnego kontaku od celników nie było. 3-cia paczka (1 ukł. scalony za
    1,50 zł) doszła 26.I, bez opłaty celnej.
    Po podłączeniu max1000 do USB diodki ładnie się zapalają, zainstalowałem
    sterownik v2.0, z
    https://wiki.trenz-electronic.de/display/PD/TEI0001+
    Resources . Quartus
    16.1 (Windows 7) rozpoznaje to jako Arrow USB blaster, dalej jeszcze nie
    próbowałem.
    Żałuję, że nie kupiłem samego max1000 (płytka 6,2 x 2,5 cm obłożona
    ulotką w małym pudełeczku), może wtedy celnicy nie zainteresowaliby się
    czymś tak małym i przeszłoby to bez opłaty celnej. Myślałem, że free
    shipping był tylko chwilowy.
    Skan dokumentu celnego: http://jktdsf.awardspace.info/

  • 2. Data: 2018-01-27 22:17:49
    Temat: Re: Mój zakup w arrow.com
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 27.01.2018 o 13:05, Karol Ryfer pisze:
> [...]
    > ulotką w małym pudełeczku), może wtedy celnicy nie zainteresowaliby się
    > czymś tak małym i przeszłoby to bez opłaty celnej. Myślałem, że free

    No i?

    --
    Kaczin

  • 3. Data: 2018-01-28 00:06:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Kaczin" <j...@p...interia.pl> wrote in message
    Resources . Quartus

    > No i?

    No wszyscy cieszymy się razem jego radością.
    Poza tym, może się komuś przyda - nieczęsto ktoś wysyła rzeczy
    na drugi koniec świata z darmową wysyłką przez FedEx International.

  • 4. Data: 2018-01-28 12:42:40
    Od: Karol Ryfer <p...@p...pl>

    > 4.I kupiłem płytkę max1000

    Chciałem max1000 podłączyć do 2-giego kompa, ale problem - po
    podłączeniu, 2 żółte wykrzykniki w menadżerze urządzeń.
    Dałem na obu "aktualizuj sterownik", wskazałem katalog główny z
    rozpakowanego zip-a stąd:
    http://www.ftdichip.com/Drivers/D2XX.htm
    Teraz wydaje się być ok, Quartus 17.1 rozpoznaje to jako Arrow USB Blaster.

  • 5. Data: 2018-01-29 22:34:31
    Od: MiSter <U...@w...pl>

    W dniu 2018-01-27 o 22:17, Kaczin pisze:

> [...]

    Przecież zapłaciłeś 53PLN VATu.

    MiSter