  • 1. Data: 2018-01-23 19:47:34
    Temat: 22.1184
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    uwaga ostrzegam niski poziom wytycznych!

    kupiłem generatorek jak w tytule,
    na obudowie pisze jednak 22.118
    czy to to samo czy to to samo, ale trzeba interpretować?

    P.S.
    co z tą elektrownią atomową?

  • 2. Data: 2018-01-23 19:52:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na obudowie jest napisne.

  • 3. Data: 2018-01-23 20:05:41
    Temat: Re: 22.1184
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nooo, ty to kurwa masz głowę... do myślenia...

    a czego nie chcesz mi wyjaśnić problemu tłoka z sąsiedniej grupy?
    zaglądnąłem do książki - wygląda na to, że ten problem po prostu
    rozwiązują beczkowatym kształtem tłoka... ciekawostka totalna...
    do tego przeczytałem, że sam pierścień ma jakieś skosy od strony styku z
    cylindrem... normalnie, niepojęte...