  • 1. Data: 2018-01-27 16:16:46
    Temat: Zegarek bez baterii
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Kiedyś była tu dyskusja czy pelitiera da się odwracalnie wykorzystać
    do generowania energii, tu firma usiłuje zrobić zegarek zasilany
    ręką człowieka.
    http://evertiq.pl/design/18081
    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2018-01-27 16:49:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zasilany reka czlowieka dostalem piecdziesiat lat temu na komunie. Taki dinks sie
    wyciagalo z zegarka i nim krecilo. Z cwierc wieku temu kupilem sobie Rolexa. Sam sie
    zasilal jak ruszalem reka. W obydwu przypadkach cykanie zegarka bylo i jest bezcenne.
    Blad wslazan Rolexa w granicach +- 20 sekund na rok. Przez jakies piec lat go nie
    regulowalem.

  • 3. Data: 2018-01-27 17:29:51
    Temat: Re: Zegarek bez baterii
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Zasilany reka czlowieka dostalem piecdziesiat lat temu na komunie.

    To nie jesteś taki stary jak myślałem. :-)

    >Blad wslazan Rolexa w granicach +- 20 sekund na rok. Przez jakies piec lat go nie
    regulowalem.

    To te moje wszystkie co miałem "kwarcowe" to był badziew, że na dobę
    miały więcej niż sekundę?

    Robert

  • 4. Data: 2018-01-27 17:55:46
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 1/27/2018 4:16 PM, Janusz wrote:
    > do generowania energii, tu firma usiłuje zrobić zegarek zasilany
    > ręką człowieka.

    Troche kłopotliwy jak trzeba iść spać, choć słyszałem że co więksi
    idioci sypiają w rolexach i to jedna z miar stosowana przez psychologów
    w usa.

  • 5. Data: 2018-01-27 18:58:01
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Troche kłopotliwy jak trzeba iść spać,
    W filmie wspomnieli że usypia wtedy razem z właścicielem.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 6. Data: 2018-01-27 19:12:20
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 1/27/2018 6:58 PM, Janusz wrote:
    > W filmie wspomnieli że usypia wtedy razem z właścicielem.

    Po czym rano właściciel budzi zegarek. Dośc interesująca koncepcja.

  • 7. Data: 2018-01-27 20:26:56
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 27 stycznia 2018 17:29:47 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > To nie jesteś taki stary jak myślałem. :-)

    Co nie? Gada jak stary zgred, a to młody byk jest :]

    L.

  • 8. Data: 2018-01-27 21:49:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-27 o 16:16, Janusz pisze:

    > Kiedyś była tu dyskusja czy pelitiera da się odwracalnie wykorzystać
    > do generowania energii, tu firma usiłuje zrobić zegarek zasilany
    > ręką człowieka.

    Nie wiadomo czy im się uda, zwłaszcza że chcą zrobić nie tyle zegarek
    a smartwatch do tego z modułem łączności, to będzie wymagać dobrego
    zasilania. I jeśli jakimś cudem się uda to się okaże że czerpie za
    dużo energii, za bardzo schładza nadgarstek posiadacza co stwarza
    problemy medyczne.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2018-01-27 23:32:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wedlug instrukcji moj rolex ma +- 10 sekund na dobe. A ze po roku mial np 20 sekund
    na plusie to znaczy ze przez dwie doby w roku mial zero odchylki na dobe. W pozostale
    dni mial tyle samo na minus co na plus.

  • 10. Data: 2018-01-27 23:58:45
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Po czym rano właściciel budzi zegarek. Dośc interesująca koncepcja.

    A na to to energia orgonu, jak się na imprze upizdoli w 3doopy... :P Wypali,
    odpali, zegarek potiktaczy :) Zadanie spełnione :)

    --
    Pies jest jedynym zwierzęciem, które potrafi wyrazić zadowolenie lub
    śmiać się kręcąc lub wymachując ogonem i czyni to nieporównanie wdzięczniej