eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle › Moja stara kawa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 20

  • 11. Data: 2009-11-16 11:38:22
    Temat: Re: Moja stara kawa
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>


    > Michał, nie łam się więcej - bierz XX'a. Pilot Power'y spokojnie na
    > nim zamykam :) Moja żona jako pasażerka go uwielbia a latanie z
    > supersportami wcale nie jest trudne. Szczerze, to na razie nie
    > znalazłem lepszego motocykla.
    Wiem, jezdzilem juz XXem i bylem pod wrazeniem, napewno jest lzejszy od
    mojego i tez tak wygodny jak kawa, ale juz silnik nowej generacji, ja
    bede chcial brac XXa juz na wtrysku, bo podobno te pierwsze modele na
    gazniku mialy jakies wady. Chce przeznaczyc na to ok 18 tys.
    Tylko ten dual sysytem mi sie nie podoba.

    --
    --
    Pozdrawiam
    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------


  • 12. Data: 2009-11-16 11:46:19
    Temat: Re: Moja stara kawa
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-15 22:45:46 +0100, Michał V-R <m...@o...pl> said:

    >>> Tyle wyszło na hamowni?
    >>
    >> No tez jestem ciekaw czy jest na to papier czy to wyniki takie bardziej
    >> zyczeniowe :) Chociaz raczej stawiam na to drugie.
    >>
    > nie, tyle wyszlo na hamowni

    Jakoś trudno mi uwierzyć w ~20 KM przyrostu na sotrych wałkach i
    rejettingu, ale cóż, skoro na hamowni tak wyszło. A na czym było
    mierzone, na kole, na sprzęgle?

    --
    Pozdrawiam
    de Fresz


  • 13. Data: 2009-11-16 11:56:19
    Temat: Re: Moja stara kawa
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    de Fresz pisze:

    > Jakoś trudno mi uwierzyć w ~20 KM przyrostu na sotrych wałkach i
    > rejettingu, ale cóż, skoro na hamowni tak wyszło. A na czym było
    > mierzone, na kole, na sprzęgle?

    Powiem tak. W 170 KM na kole nie uwierze w zyciu. Chyba zeby ten ZZR
    mial kompresor albo podtlenek azotu. Moge uwierzyc w 170 KM
    przeliczeniowych na wale. Wszak japonscy producenci w taki wlasnie
    sposob ustalaja moc swoich motocykli. Ale to takie bardziej zyczeniowe
    wielkosci.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/


  • 14. Data: 2009-11-16 12:06:03
    Temat: Re: Moja stara kawa
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-16 12:56:19 +0100, Kuczu <q...@g...com> said:

    >> Jakoś trudno mi uwierzyć w ~20 KM przyrostu na sotrych wałkach i
    >> rejettingu, ale cóż, skoro na hamowni tak wyszło. A na czym było
    >> mierzone, na kole, na sprzęgle?
    >
    > Powiem tak. W 170 KM na kole nie uwierze w zyciu. Chyba zeby ten ZZR
    > mial kompresor albo podtlenek azotu. Moge uwierzyc w 170 KM
    > przeliczeniowych na wale. Wszak japonscy producenci w taki wlasnie
    > sposob ustalaja moc swoich motocykli. Ale to takie bardziej zyczeniowe
    > wielkosci.

    No ja też mam w tym przypadku kryzys wiary, bo znajomi bawiący się w
    wyścigi dłubiąc kompresją (niższa uszczelka, racingowe tłoki),
    PowerCommanderami, rozrządem, racingowymi wydechami i takim tam szpejem
    osiągali (jak twierdzili) realnie po max 15-20 KM, ale tak naprawdę
    mniej tam idzie o wzrost mocy, a bardziej o modyfikację jej przebiegu.
    A to wszystko w sprzętach 2-5 letnich specjalnie strojonych pod wyścigi
    (a nie tylko "wgrywam nową mapę i mam +10 KM"). I jak to porównać z
    blisko 30 letnim motocyklem (choćby po remoncie), który miałby mieć
    przyrost prawie 30 KM?


    --
    Pozdrawiam
    de Fresz


  • 15. Data: 2009-11-16 12:11:51
    Temat: Re: Moja stara kawa
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kuczu pisze:

    > Moge uwierzyc w 170 KM
    > przeliczeniowych na wale.

    To tak jak ja.

    W sumie jak sie doda optymistyczna wartosc dla efektu Ram-air to moze
    tyle wyjsc :-)

    Kogo to w sumie.. byle sprzet dobrze startowal, te np. 10 KM to ma
    znaczenie powyzej 2 setki na predkosciomierzu.

    KJ


  • 16. Data: 2009-11-16 12:12:17
    Temat: Re: Moja stara kawa
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-11-16, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    >
    > Powiem tak. W 170 KM na kole nie uwierze w zyciu. Chyba zeby ten ZZR
    > mial kompresor albo podtlenek azotu. Moge uwierzyc w 170 KM
    > przeliczeniowych na wale. Wszak japonscy producenci w taki wlasnie
    > sposob ustalaja moc swoich motocykli. Ale to takie bardziej zyczeniowe
    > wielkosci.
    >
    A tak troche offtopowo to jak mierzy sie moc/moment na wale?
    Tzn. jak to jest technicznie realizowane? Czy te "przeliczeniowych"
    oznacza ze do mocy na kole dodaje sie jakies szacunkowe straty w
    skrzyni/napedzie?

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 17. Data: 2009-11-16 12:19:41
    Temat: Re: Moja stara kawa
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>


    >> Moge uwierzyc w 170 KM przeliczeniowych na wale.
    >
    >
    > To tak jak ja.
    >
    > W sumie jak sie doda optymistyczna wartosc dla efektu Ram-air to moze
    > tyle wyjsc :-)
    >
    > Kogo to w sumie.. byle sprzet dobrze startowal, te np. 10 KM to ma
    > znaczenie powyzej 2 setki na predkosciomierzu.
    >
    > KJ
    to jest tak, ja juz go takiego kupilem, jakies 7 lat temu, jak mial
    przelatane 20kkm, dostalem wszystkie kwity na to, ja go sam nie
    mierzylem, wydruk z hamowni jest oryginalny i tam jest podana jego moc,
    hamowany byl gdzies w okolicach krakowa.

    --
    --
    Pozdrawiam
    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------


  • 18. Data: 2009-11-16 12:49:46
    Temat: Re: Moja stara kawa
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Michał V-R pisze:
    >
    >> Michał, nie łam się więcej - bierz XX'a. Pilot Power'y spokojnie na
    >> nim zamykam :) Moja żona jako pasażerka go uwielbia a latanie z
    >> supersportami wcale nie jest trudne. Szczerze, to na razie nie
    >> znalazłem lepszego motocykla.
    > Wiem, jezdzilem juz XXem i bylem pod wrazeniem, napewno jest lzejszy od
    > mojego i tez tak wygodny jak kawa, ale juz silnik nowej generacji, ja
    > bede chcial brac XXa juz na wtrysku, bo podobno te pierwsze modele na
    > gazniku mialy jakies wady.

    Nie wady a zalety, mianowicie da się z niego strzelać.

    > Tylko ten dual sysytem mi sie nie podoba.
    >

    Kwestia gustu, dla mnie jest wygodny i, co ważne, nienachalny tzn nie
    daje wyraźnie znać o swojej obecności a działa.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj


  • 19. Data: 2009-11-16 13:09:21
    Temat: Re: Moja stara kawa
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    AZ pisze:

    > A tak troche offtopowo to jak mierzy sie moc/moment na wale?
    > Tzn. jak to jest technicznie realizowane? Czy te "przeliczeniowych"
    > oznacza ze do mocy na kole dodaje sie jakies szacunkowe straty w
    > skrzyni/napedzie?
    >

    No to tak wlasnie sie liczy. Biorac pod uwage przelozenia, zakladajac
    straty na przelozeniach i dodatkowych odbiornikach typu alternator,
    pompy itp.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/


  • 20. Data: 2009-11-16 15:12:39
    Temat: Re: Moja stara kawa
    Od: AlF <s...@g...com>

    Smoku wrote:
    > On 15 Lis, 14:16, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:
    >
    >> Ja sie teraz rozgladam za XXem jakims, badz gsxr 1000, k5, k6, wiem, ze
    >> sa to rozne motocykle, ale ciagle nie wiem co wybrac, z jednej strony
    >> trasy, a z drugiej winkle - trudna sprawa
    >>
    >
    > Michał, nie łam się więcej - bierz XX'a. Pilot Power'y spokojnie na
    > nim zamykam :)


    PP sa stworzone do zamykania

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: