  • 1. Data: 2009-05-21 06:50:18
    Temat: [nic ważnego] nazywanie pendrive
    Od: ikov <i...@t...pl>

    Pen, paluch, gwizdek, flasz, flaszka, memorka, nawet po prostu USB -
    takie określenia na pendrive już sam słyszałem - znacie jakieś inne,
    niekoniecznie mądre?
    No i nurtujące mnie pytanie, jak będzie "pendrive" w dopełniaczu - kogo
    czego nie ma? :)

  • 2. Data: 2009-05-21 06:59:44
    Temat: Re: [nic ważnego] nazywanie pendrive
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ikov" napisał:

    > znacie jakieś inne, niekoniecznie mądre?

    Pamięciowtykacz kieszenionośny.

    > No i nurtujące mnie pytanie, jak będzie "pendrive" w dopełniaczu - kogo
    > czego nie ma? :)

    Tego pendrajwego.

    JoteR

  • 3. Data: 2009-05-21 08:16:40
    Od: "adams" <s...@k...onet.pl>

    PENDRAK
    __
    Pzdr
    Adam

  • 4. Data: 2009-05-21 08:36:47
    Od: "Mamba" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ikov" <i...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Pen, paluch, gwizdek, flasz, flaszka, memorka, nawet po prostu USB - takie
    > określenia na pendrive już sam słyszałem - znacie jakieś inne,
    > niekoniecznie mądre?
    FUJARKA

    Rafal

  • 5. Data: 2009-05-21 09:04:30
    Od: "Asad10" <asad10_USUN_@NO_SPAMgazeta.pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Pamięciowtykacz kieszenionośny.
    Dobre! Pozdrawiam, Andrzej.

  • 6. Data: 2009-05-21 09:12:04
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    ikov pisze:
    > Pen, paluch, gwizdek, flasz, flaszka, memorka, nawet po prostu USB -
    > takie określenia na pendrive już sam słyszałem - znacie jakieś inne,
    > niekoniecznie mądre?

    Piździmiździ.

  • 7. Data: 2009-05-21 09:58:36
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "ikov" <i...@t...pl> napisał w wiadomości

    > No i nurtujące mnie pytanie, jak będzie "pendrive" w dopełniaczu - kogo
    > czego nie ma? :)

    Pędrajwa?

    lamer

  • 8. Data: 2009-05-21 10:43:57
    Od: Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>

    On Thu, 21 May 2009 08:50:18 +0200
    ikov <i...@t...pl> wrote:

    > Pen, paluch, gwizdek, flasz, flaszka, memorka, nawet po prostu USB -
    > takie określenia na pendrive już sam słyszałem - znacie jakieś inne,
    > niekoniecznie mądre?

    Ja często mówię pędrak.

    > No i nurtujące mnie pytanie, jak będzie "pendrive" w dopełniaczu - kogo
    > czego nie ma? :)

    ,,Pendrive'a", ale i tak wszyscy mówią ,,pena".

    --
    Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>

  • 9. Data: 2009-05-21 11:19:09
    Od: "Andre" <n...@d...mnie.kurde>

    ikov wrote:

    > znacie jakieś inne,
    > niekoniecznie mądre?

    Stick - od Memory Stick firmy Sony... durnota...

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 10. Data: 2009-05-21 12:09:54
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > Pen, paluch, gwizdek, flasz, flaszka, memorka, nawet po prostu USB - takie
    > określenia na pendrive już sam słyszałem - znacie jakieś inne,

    Cukiereczek :)

    --
    marfi