  • 1. Data: 2009-05-21 08:10:12
    Temat: Jaki webcam do 100 PLN?
    Od: jijomo <l...@o...pl>

    Witam.
    Siostra chce sobie kupic webcama do zastosowan typowych, czyli glownie
    Skype.
    Cena nie powinna przekroczyc 100 PLN.
    Jakie marki i konkretne modele polecacie do tej kwoty?
    Na jakie parametry powinno sie zwracac uwage przy zakupie webcama?
    Z gory dzieki za pomoc.

    pzdr. jijomo

  • 2. Data: 2009-05-21 15:13:53
    Temat: Re: Jaki webcam do 100 PLN?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 May 2009 10:10:12 +0200, jijomo <l...@o...pl>
    wrote:

    >Jakie marki i konkretne modele polecacie do tej kwoty?

    http://allegro.pl/search.php?string=creative&categor
    y=4363&location_radio=2&state=0&city=&distance=1&pos
    tcode=&st=gtext&order=t&buy=0&listing_sel=2&listing_
    interval=7&price_from=&price_to=100

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 3. Data: 2009-05-22 16:57:26
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Jakie marki i konkretne modele polecacie do tej kwoty?
    > Na jakie parametry powinno sie zwracac uwage przy zakupie webcama?

    Ja bym kupił po prostu taką, która ma fajny uchwyt/podstawkę i jest dość
    mała. W Skype jakość obrazu i tak jest zazwyczaj ograniczona szybkością
    łącza, a nie jakością kamerki. A jakość kamerki ograniczana jest częściej
    faktem, że stoi na wierzchu i się kurzy, a nie jej parametrami...

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

  • 4. Data: 2009-05-22 18:48:11
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    jijomo pisze:
> [...]
    > Jakie marki i konkretne modele polecacie do tej kwoty?
    > Na jakie parametry powinno sie zwracac uwage przy zakupie webcama?

    Zwróć uwagę aby miała możliwość nagrywania obrazu o rozdzielczości 640x480 z
    prędkością 30 klatek na sekundę.

  • 5. Data: 2009-05-22 18:55:06
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Kamikazee" <n...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    jijomo pisze:
> [...]
    > Na jakie parametry powinno sie zwracac uwage przy zakupie webcama?

    >Zwróć uwagę aby miała możliwość nagrywania obrazu o rozdzielczości 640x480

    Nagrywanie do Skype?
    IMO raczej istotna jest możliwość pracy przy słabym oświetleniu.

    --
    marfi

  • 6. Data: 2009-05-24 06:37:13
    Od: dooh <d...@w...pl>

    Dnia Thu, 21 May 2009 10:10:12 +0200, jijomo napisał(a):

> [...]
    > Jakie marki i konkretne modele polecacie do tej kwoty?
    > Na jakie parametry powinno sie zwracac uwage przy zakupie webcama?

    Posiadam w domu CREATIVE Live! Cam Video IM (skype edition) i jestem bardzo
    zadowolony jesli chodzi o jakośc obrazu a szczególnie czułość w ciemnym
    pomieszczeniu. Najdziwniejsze jest to że jej "następca/konkurent" Live! Cam
    Vista IM jest o wiele gorszy własnie jeśli chodzi o czułość - walczyłem u
    znajomych z kilkoma parametrami i na prawdę cieżko uzyskac jako taki
    wyraźny obraz.

    Starsze generacja Logitechów Quick Cam dawały bardzo kiepski obraz.

    --
    by dooh
    Zawodowy Herold Złych Nowin