  • 1. Data: 2009-08-21 03:16:19
    Temat: Jaki pendrive 16GB bez skuwki?
    Od: "Igor Adamiak" <i...@w...pl>

    j/w, szybki i może być ładny :)

    IA

  • 2. Data: 2009-08-21 07:54:29
    Temat: Re: Jaki pendrive 16GB bez skuwki?
    Od: "Marconelli" <m...@N...go2.pl>

    Użytkownik "Igor Adamiak" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h6l3i3$441$1@news.wp.pl...
    > j/w, szybki i może być ładny :)

    Polecam Sandisk Cruzer Contour - używam takiego od prawie roku. Jest szybki
    (zapis ok 12-13MB/s, odczyt ok 28MB/s), ma metalową obudowę i ciekawy
    mechanizm zamykania. Jedyną wadą jego jest to że nie należy on do
    najmniejszych - ale za to trudniej go zgubić :)

    --
    pzdr
    Marconelli

  • 3. Data: 2009-08-22 22:14:46
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-21 05:16, Igor Adamiak wrote:
    > j/w, szybki i mo?e byae ?adny :)
    >

    > IA

    A ja polecę SanDisk Cruzer Micro. Wtyk się wysuwa z obudowy. Jest
    niewielki, z czarnego plastiku. Dioda umieszczona pod przyciskiem do
    wysuwania świeci się na pomarańczowo (i ładnie przygasa).

  • 4. Data: 2009-08-22 22:47:58
    Od: Konrad 'd3viCe' Pióro <x...@m...cy>

    On Fri, 21 Aug 2009 09:54:29 +0200
    "Marconelli" <m...@N...go2.pl> wrote:

> [...]
    > ciekawy mechanizm zamykania. Jedyną wadą jego jest to że nie należy
    > on do najmniejszych - ale za to trudniej go zgubić :)

    Potwierdzam pendrive jest szybki, ma bardzo efektowny świecący niebieski
    napis na obudowie ;), ale mechanizm wysuwania wtyczki to jednak nie to.
    Mój uległ uszkodzeniu po ok. roku intensywnego używania. Ficzycznie wtyk
    usb działa i kontaktuje, tylko niezbyt chętnie chce się zamykać.

    A teraz na temat.

    Noszę się z zamiarem wymiany na OCZ Rally2 32GB, jeszcze szybszy i o
    bardziej klasycznej budowie, na dodatek nie trzeba go skuwkować, jak
    komuś to przeszkadza.

    Mam jeszcze dwie sztuki SuperTalent Pico C (produkują od 2GB do 32GB),
    jednego niklowanego i jednego pozłacanego. Bardzo wytrzymała i udana
    konstrukcja, tylko podobnie jak PQI mini, łatwo można go zgubić ;)

    Konrad 'd3viCe' Pióro

  • 5. Data: 2009-08-23 01:50:55
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Igor Adamiak" <i...@w...pl> wrote in message news:h6l3i3$441$1@news.wp.pl...
    > j/w, szybki i może być ładny :)

    dowolny, niechciany element wywal do kosza ;)

  • 6. Data: 2009-08-23 08:56:03
    Od: grafi <g...@p...one.pl>

    On 2009-08-23 00:14, XYZ wrote:

    > A ja polecę SanDisk Cruzer Micro. Wtyk się wysuwa z obudowy. Jest
    > niewielki, z czarnego plastiku. Dioda umieszczona pod przyciskiem do
    > wysuwania świeci się na pomarańczowo (i ładnie przygasa).

    przy jakich wielkosciach go uzywales? ja od 2GB, 4, 8 i 16. 16 byla
    znaczaco wolniejsza od 8-ki, przy malych plikach ciezko bylo pracowac (o
    aplikacjach portable nie wspomne).

    Dlatego wymienilem go na ocz rally2. Zdecydowanie polecam.

    grafi

  • 7. Data: 2009-08-23 19:14:24
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-23 10:56, grafi wrote:

> [...]
    > aplikacjach portable nie wspomne).
    >
    > Dlatego wymienilem go na ocz rally2. Zdecydowanie polecam.

    Miałem i mam jedynie wersję o poj. 16 GB. Nie zauważyłem, żeby była
    wolna, ale może nie mam aż tak wygórowanych wymagań. Nie potrafię podać
    żadnych danych ilościowych.