  • 1. Data: 2016-05-15 14:00:12
    Temat: Monitoring samochodu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Wymysliłem sobie ze z jakiegos smartfona zrobie sobie monitoring auta.
    Wymagania to:
    - podglad na zywo kamery zdalnie via internet.
    - zapis trasy z GPS z mozliwościa podgladu w miare online oczywiście przez
    internet

    Oczywiście pomijam zasieg gsm, ograniczenia transferu, nieciagłosc przekazu
    obrazu z kamery etc. To jasne ze tak sie bedzie działo.

    Czy smartfon na androidzie da rade? Znajde aplikacje ktore cos takiego
    robią? zwłaszcza dostep online do kamery, bo zakładam ze tracking gps nie
    bedzie problemem.

    Co myslicie o takim pomysle?

  • 2. Data: 2016-05-16 12:39:51
    Temat: Re: Monitoring samochodu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .0.0.1...
    >Wymysliłem sobie ze z jakiegos smartfona zrobie sobie monitoring
    >auta.
    >Wymagania to:
    >- podglad na zywo kamery zdalnie via internet.

    Bedzie smartfon na widoku, to ukradna :-)

    podglad ... skype jakis ? Taki, zeby sie udalo automatyczne odbieranie
    skonfigurowac.

    Teamviewer ponoc dziala (trzeba specjalnej licencji), moze i podglad
    kamery da sie zobaczyc ...

    J.

  • 3. Data: 2016-05-16 21:00:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Bedzie smartfon na widoku, to ukradna :-)

    Załózmy ze nie bedzie go widac :)

    > podglad ... skype jakis ? Taki, zeby sie udalo automatyczne odbieranie
    > skonfigurowac.
    >
    > Teamviewer ponoc dziala (trzeba specjalnej licencji), moze i podglad
    > kamery da sie zobaczyc ...

    No własnie tez myslałem o teamviewer. Popróbuje. :)