  • 1. Data: 2016-05-15 18:24:08
    Temat: plus na karte
    Od: Jer <j...@k...pl>

    Cześć,

    Czy ktoś przerabiał online strone "plus online" - zarządzanie kontem?
    Zalogowałem się z kompa, ale poza historią doładowań nie mogę namierzyć
    informacji szczegółowych dotyczących wydatków na smsy, rozmowy, internet
    itd.

    Gdzie można dostać szczegółowy biling?

    --
    J.

  • 2. Data: 2016-05-15 19:40:27
    Temat: Re: plus na karte
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 15.05.2016 o 18:24, Jer pisze:
> [...]
    > Zalogowałem się z kompa, ale poza historią doładowań nie mogę namierzyć
    > informacji szczegółowych dotyczących wydatków na smsy, rozmowy, internet

    Chyba tylko w BOK po opłaceniu odpowiedniej kwoty.

    Nie wiem jaki masz telefon, ale chyba trochę więcej informacji jest w
    tej aplikacji: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2016-05-16 19:43:09
    Od: Jer <j...@k...pl>

    W dniu 16.05.2016 o 00:47, marek pisze:

    > W aplikacji na telefon jest wiecej informacji niz w plus
    > on-line
    > przez www.
    > A na pewno jest biling ktorego nie ma w przegladarce

    Faktycznie po zainstalowaniu na telefonie jest więcej informacji. Dzięki

    --
    J.