  • 1. Data: 2009-12-09 15:49:22
    Temat: Janku, bylo poczekac z zakupem do grudnia !
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    Nie ma to jak bonus ba swieta:

    http://www.optyczne.pl/2473-nowo%C5%9B%C4%87-Lampa_F
    L-14_gratis_do_Olympusa_E-P1.html#komentarz

    Sorry Janku... :)))))))))))

  • 2. Data: 2009-12-09 15:52:06
    Temat: Re: Janku, bylo poczekac z zakupem do grudnia !
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Adameck pisze:
    > http://www.optyczne.pl/2473-nowo%C5%9B%C4%87-Lampa_F
    L-14_gratis_do_Olympusa_E-P1.html#komentarz

    > Sorry Janku... :)))))))))))

    Tylko czy ja bym kiedykolwiek tej lampy użył :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2009-12-09 16:10:14
    Od: a...@o...pl

    > Tylko czy ja bym kiedykolwiek tej lampy użył :)

    Użyć może faktycznie trochę obciach, no ale sprzedać zawsze by można a pieniążki
    na jakiś porządny naleśnik zbierać :)

  • 4. Data: 2009-12-09 16:20:47
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > http://www.optyczne.pl/2473-nowo%C5%9B%C4%87-Lampa_F
    L-14_gratis_do_Olympusa_E-P1.html#komentarz

    > Sorry Janku... :)))))))))))

    ten korpus nawet z lampa to jest pomylka cenowa :D

    Roger

  • 5. Data: 2009-12-09 18:08:21
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Adameck pisze:
    > Nie ma to jak bonus ba swieta:
    >
    > http://www.optyczne.pl/2473-nowo%C5%9B%C4%87-Lampa_F
    L-14_gratis_do_Olympusa_E-P1.html#komentarz

    Taka lampka za 700zł?
    To chyba "promocyjna" cena, żeby promocja atrakcyjniej wyglądała. Bo
    jaka jest wartość rynkowa takiej lampki? Sądzę, że 200-300zł w sprzedaży
    detalicznej, a to i tak z zapasem, biorąc pod uwagę, że są w tej
    cenie(700zł) mocniejsze lampy z automatyką.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 6. Data: 2009-12-09 18:30:30
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > ten korpus nawet z lampa to jest pomylka cenowa :D

    Po początkowym szale, teraz nawet w gadżeciarskiej Japonii sprzedaje się
    miernie...

  • 7. Data: 2009-12-09 19:09:40
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Adameck wrote:
    > Nie ma to jak bonus ba swieta:
    > http://www.optyczne.pl/2473-nowo%C5%9B%C4%87-Lampa_F
    L-14_gratis_do_Olympusa_E-P1.html#komentarz
    > Sorry Janku... :)))))))))))

    W życiu nie zrozumiem jak można dopiąć do aparatu takie brzydalstwo do
    aparatu? Przecież pena się kupuje właśnie by mieć kompakt i stosunkowo
    dobre iso z wielka fizycznie matrycą.

    d.