  • 1. Data: 2012-11-13 12:39:15
    Temat: Montaż dźwięku - słuchawki
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    Znów piszę tutaj, bo na audio(-voodoo) doradzaliby mi pewnie coś za tysiąca.
    Mam dobre douszne Sennheisera, lecz ponoć mamy mieć nauszne, jakich na
    co dzień nie mam potrzeby używać, toteż muszę coś kupić.
    I jasne, że mógłbym wydać kilka stów, ale po co, jeśli chodzi tylko o te
    zajęcia?
    Proszę więc o poradę: jakie jest optimum w tym segmencie?
    Budżet, jeśli miałbym określić, to tak do 100 zł.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 2. Data: 2012-11-13 13:05:44
    Temat: Re: Montaż dźwięku - słuchawki
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    $heikh el $hah pisze:
> [...]
    > zajęcia?
    > Proszę więc o poradę: jakie jest optimum w tym segmencie?
    > Budżet, jeśli miałbym określić, to tak do 100 zł.

    Ja kupiłem tanie (chińskie) Senheisery w Euro AGD RTV właśnie w cenie
    około 100zł. Bardzo wygodne. Za tą cenę dobry wybór

    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2012-11-13 13:30:57
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-13 13:05, Piotr Rezmer pisze:

    > Ja kupiłem tanie (chińskie) Senheisery w Euro AGD RTV właśnie w cenie
    > około 100zł. Bardzo wygodne. Za tą cenę dobry wybór

    Dzięki za poradę, ale tak jeszcze z ciekawości - czy ktoś jeszcze
    produkuje sprzęt 'komputerowy' u siebie, a nie w Chinach?
    Bo mam laptopa Toshiba, dwie drukarki Epson, aparat Sony i długo by
    wymieniać, lecz wszystko "Made in China".
    I nie chodzi mi tu o jakość, bo taki Microsoft o nią potrafi zadbać
    nawet w Chinach, tylko ciekawi mnie, czy ktoś jeszcze ma fabrykę w
    Japonii, która ponoć zaczyna leżeć i kwiczeć.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 4. Data: 2012-11-13 13:31:35
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 13 Nov 2012 12:39:15 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

> [...]
    > zajęcia?
    > Proszę więc o poradę: jakie jest optimum w tym segmencie?
    > Budżet, jeśli miałbym określić, to tak do 100 zł.

    Ja juz Ci sluchawki proponowalem, ale po co mialbys sobie dupe tym zawracac.
    Swoja droga to chyba jednak NTG.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 5. Data: 2012-11-13 13:36:33
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-13 13:31, R.e.m.e.K pisze:

    > Ja juz Ci sluchawki proponowalem, ale po co mialbys sobie dupe tym zawracac.
    > Swoja droga to chyba jednak NTG.

    Nie zaczynaj prywaty, bo bardzo byś tego żałował.
    NTG - owszem i przepraszam, że tego nie zaznaczyłem w temacie, jednak
    przy umierającym Usenecie, chyba nikomu nazwa grupy nie przeszkadza, o
    ile temat nie jest polityczny.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 6. Data: 2012-11-13 13:59:04
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    $heikh el $hah nabazgrał(a):

> [...]
    > zajęcia?
    > Proszę więc o poradę: jakie jest optimum w tym segmencie?
    > Budżet, jeśli miałbym określić, to tak do 100 zł.

    Skoro jesteś zadowolony to może to:
    SENNHEISER HD 201
    lub lekko ponad 100zł
    SENNHEISER HD 202 II

  • 7. Data: 2012-11-13 14:00:07
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    $heikh el $hah nabazgrał(a):

> [...]
    > I nie chodzi mi tu o jakość, bo taki Microsoft o nią potrafi zadbać nawet
    > w Chinach, tylko ciekawi mnie, czy ktoś jeszcze ma fabrykę w Japonii,

    Sony, Panasonic, Sharp .. dla tego mają takie słabe wyniki finansowe.

  • 8. Data: 2012-11-13 14:02:48
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Chris pisze:

    > Skoro jesteś zadowolony to może to:
    > SENNHEISER HD 201

    Mam właśnie te.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2012-11-13 14:54:51
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-13 14:02, Piotr Rezmer pisze:

    > Mam właśnie te.

    Dzięki, Panowie.

    --
    ?(?.?)? ? ???

  • 10. Data: 2012-11-13 15:17:30
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-13 14:00, Chris pisze:
    > $heikh el $hah nabazgrał(a):

    > Sony, Panasonic, Sharp .. dla tego mają takie słabe wyniki finansowe.

    Mam aparat foto, Sony, kupiony za ~2000 zł, Made in China.

    --