  • 1. Data: 2012-07-01 10:25:24
    Temat: Motocykle są wszędzie!
    Od: to <t...@i...pl>

    ...a czasem nawet tam, gdzie nie powinny być, np. na słupie:

    http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,motocyklis
    ta-uderzyl-w-slup-
    zginal,50021.html

    http://tiny.pl/hlmjx

    Temu też ktoś zajechał drogą bo nie patrzył w lusterka, nie spojrzał dwa
    razy?

  • 2. Data: 2012-07-01 11:52:34
    Temat: Re: Motocykle są wszędzie!
    Od: "Kowal" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > zginal,50021.html
    >
    > http://tiny.pl/hlmjx
    >
    > Temu też ktoś zajechał drogą bo nie patrzył w lusterka, nie spojrzał dwa

    Ale, że co? Cieszy Ciebie, że zginął człowiek?

  • 3. Data: 2012-07-01 12:18:53
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kowal <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ale, że co? Cieszy Ciebie, że zginął człowiek?

    Pewnie nie cieszy, ale jakby ten głupek miał wbić się we mnie czy inne
    postronne osoby, to lepiej, że trafił w słup.

  • 4. Data: 2012-07-01 12:28:53
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-01 09:52:34 +0000, "Kowal" <m...@p...onet.pl> said:

    ta-uderzyl-w-slup-

    > Ale, że co? Cieszy Ciebie, że zginął człowiek?

    "...Według świadków motocyklista ruszył spod świateł podrywając
    przednie koło do góry. Przejechał tak około 200 metrów, po czym stracił
    panowanie nad motocyklem i uderzył w słup - mówi reporter Dariusz
    Borowicz, który jest na miejscu wypadku.
    Motocykl już bez kierowcy przeleciał kolejne kilkaset metrów, zatrzymał
    się dokładnie na środku skrzyżowania z Perzyńskiego, gdzie stanął w
    płomieniach....

    Dobrze, że niebezpieczny idiota nie stanowi już zagrożenia i dobrze, że
    nie zabił przy tym postronnej osoby.
    (18-latek - mam nadzieję, że nie zdążył przekazać swoich genów dalej...)
    ;>

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2012-07-01 12:42:39
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Ale, że co? Cieszy Ciebie, że zginął człowiek?

    Na jakiej podstawie doszedłeś do wniosku, że cieszy?

  • 6. Data: 2012-07-01 13:06:59
    Od: K <...@...c>

    W dniu 01-07-2012 12:28, Bydlę pisze:

> [...]
    > nie zabił przy tym postronnej osoby.
    > (18-latek - mam nadzieję, że nie zdążył przekazać swoich genów dalej...)

    czyli darwin przypomnial sobie o nagrodach...

  • 7. Data: 2012-07-01 13:45:54
    Od: "Docent Zylber" <D...@P...edu.com>

    >Na jakiej podstawie doszedłeś do wniosku, że cieszy?

    jednego idioder mniej, czensci zamienych wiecej.....

    Docent

  • 8. Data: 2012-07-01 14:34:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    M1SLQ wrote:

    > Na jakiej podstawie doszedłeś do wniosku, że cieszy?

    a gdzie tutaj pisze o jakimś człowieku?

  • 9. Data: 2012-07-01 18:36:46
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-07-01 10:25, to pisze:
    > ...a czasem nawet tam, gdzie nie powinny być

    przede wszystkim tam gdzie nie powinno ich być

  • 10. Data: 2012-07-01 23:12:58
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Kowal

    > Ale, ?e co? Cieszy Ciebie, ?e zgin?? cz?owiek?

    Gdzie to wyczytałeś?

    --
    ignorance is bliss