  • 1. Data: 2012-07-01 11:56:52
    Temat: Trasa Lublin - Święcice (Ożarów Mazowiecki_
    Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Witam!
    W ten poniedziałek rano (od 8 z Lublina) chciałbym dojechać do
    miejscowości Święcice koło Warszawy, koło Ożarowa Mazowieckiego.
    Zastanawiam się, czy omijać Warszawę i Kołbiel jednocześnie skręcając
    za Garwolinem na Pilawę, Górę Kalwarię i Piaseczno. Może w stolicy jest
    taki luz, że nie ma co się bawić w objazdy spoko jechać 17 do 2.
    Dzięki z góry za sugestie - JanuszWo
    --
    popraw gaz w adresie

  • 2. Data: 2012-07-01 12:06:49
    Temat: Re: Trasa Lublin - Święcice (Ożarów Mazowiecki_
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 01 Jul 2012 11:56:52 +0200, JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl>
    wrote:

> [...]
    >za Garwolinem na Pilawę, Górę Kalwarię i Piaseczno. Może w stolicy jest
    >taki luz, że nie ma co się bawić w objazdy spoko jechać 17 do 2.

    Jak wyjedziesz koło 8 z Lublina to do Zakrętu dojedziesz pewnie koło
    9:30 - 10.00. IMHO nie ma sensu jakiś objazd, przez Warszawę
    powinieneś dość sprawnie przejechać.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2012-07-04 00:00:41
    Od: Iglo <f...@g...pl>

    Dnia Sun, 01 Jul 2012 11:56:52 +0200, JanuszWo napisał(a):

> [...]
    > za Garwolinem na Pilawę, Górę Kalwarię i Piaseczno. Może w stolicy jest
    > taki luz, że nie ma co się bawić w objazdy spoko jechać 17 do 2.

    Zwłaszcza nie pchaj się przez Piaseczno, wjazd/wyjazd do tego pierdziszewa
    jest wiecznie zakorkowany. Jeżeli masz CB to jeżeli się dowiesz że przed
    Kołbielą panuje jakiś dramat to można próbować na Pilawę/Maciejowice do
    ronda w Sobiekursku i dalej prosto Wałem Miedzeszyńskim do Trasy
    Siekierkowskiej. I na Poznań.