  • 31. Data: 2013-12-18 14:07:54
    Temat: Re: Motorola Moto G - tani smartfone z Andkiem na pokładzie
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2013-12-12 17:04, m4rkiz pisze:
    > "Trybun" <C...@j...com> wrote in message
    >
    > pozwy o odszkodowanie?
    >
    > nie wiem ile rzeczy kupilem na amazonie, ale bedzie tego dobra setka
    > problemy mialem z kilkoma rzeczami, sprowadza sie to do klikniecia
    > ze chce zwrocic, wydrukowania oplaconej etykiety z adresem i odniesienia
    > towaru na poczte

    Ale Trybunowi z zasady nie działa nawet to, co u innych śmiga. Jest w
    grupie podwyższonego ryzyka :>

  • 32. Data: 2014-01-16 20:05:27
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <52a8a0ef$0$2179$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <C...@j...com> wrote:

    > Cały szereg korzyści w porównaniu już nawet nie z zagranicznymi sklepami
    > internetowymi, ale nawet z tymi krajowymi. W dzisiejszym systemie
    > politycznym panującym w Polsce slogan z filmu - "a nie oddamy panu pana
    > płaszcza i co nam pan zrobi", jest aktualne jak nigdy wcześniej nie było.

    No, ale to raczej nie dotyczy Amazona.
    No i to zakup wewnatrzunijny jest, wiec praktycznie, jak krajowy.

  • 33. Data: 2014-01-16 20:13:29
    Temat: Re: Motorola Moto G - tani smartfone z Andkiem na pokladzie
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <l8njee$7ts$2@news.dialog.net.pl>, the_foe <t...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    Moto-G/moto-g-pdp.html

    > jest recka na arenie
    > http://www.gsmarena.com/motorola_moto_g-review-1021.
    php
    > "Bottom line, it's the Nexus 7 of smartphones - perhaps even better."

    Potwierdzam - kolega, telefonowy gadzeciarz i maruda - uzytkuje od
    miesiaca i jest b. zadowolony.