  • 111. Data: 2010-04-06 21:28:46
    Temat: Re: Motorower z Tesco
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 3 Apr 2010, MadMan wrote:

    > Jesteś dobrym rowerzystą czy takim sobie?

    Nie wiesz co może motywacja ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 112. Data: 2010-04-07 01:15:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WS" e...@h...goo
    glegroups.com

    : kupujac homologowany motorower trzeba placic OC i zdaje sie ze

    I zniżki ,,lecą'' na samochód? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 113. Data: 2010-04-07 01:47:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adam Płaszczyca" k...@o...org.pl

    > Niech zgadnę - mieszkasz w Warszawie lub innym mieście gdzie kratki
    > ściekowe w podłodze sa nieznane.

    Ja nie mam w łazience żadnych kratek ściekowych. :)
    A niemal wszelkie odpływy są w ścianach i w podłodze.
    Poza podłogą i ścianami mam pion (zabudowany) oraz
    syfony (w szafce i w półpostumencie -- w WC) i rurki
    od pralki. Sedes wisi. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 114. Data: 2010-04-07 08:08:52
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 6 Apr 2010 21:28:46 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Nie wiesz co może motywacja ;)

    Oj wiem wiem, niemniej na 2 km podjeździe przegrałaby z płucami o mikrej
    pojemności :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 115. Data: 2010-04-07 09:46:15
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Smiley nie zmienia faktu, że właśnie próbujesz zrobić z siebie idiotę
    > ;-P

    Na niektórych działa też kolor owej kreski. Ale trudno robić coraz
    bardziej zielony. No to zamiast plusów będą dodatkowo zielone listki.

    A teraz symbole: E, D, C, B, A, A+ , A++, i co dalej? Będziemy dodawać
    plusy? Nie, z matkentingowego punktu widzenia to nie ma sensu, bo zbyt
    mała różnica w odbiorze ta ilość plusów. No to będzie tak: oficjalnie
    rzeczywiście zostanie symbolika obecna i rzeczywiście będziemy dodawać
    te plusy, ale: w opisach to już będzie 1+, 2+, 3+, 4+, a to A w domyśle,
    bo przecież wszystko poniżej A jest nieeko. I tworzymy kolejną przepaść
    - pomiędzy plusami i nieplusami (a ciemny lud to kupi, jak widać, bo
    "różnica duża").

    Sami zobaczycie...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 116. Data: 2010-04-07 10:01:14
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Ilu pralkom Tesco zaglądałeś w tabliczki znamionowe? I czy wziąłeś pod
    > uwagę, że w lodówce to się liczy wydajność sprężarki, jakość izolacji,
    > i jakość uszczelek, a pralka to grzałka (ta ma zwawsze taką samą
    > sprawność), prosty silnik elektryczny - tu też nie ma co zchrzanić, bo
    > kupuje się gotowy, pompa wody pobierająca mały prąd i trochę
    > elektroniki/elektrotechniki dbającej o grzanie po zalaniu wody i
    > wypompowanie wody na koniec. Na dobieraniu długości prania czy
    > dodatkowego płukania w zależności od wagi czy stopnia zabrudzenia wody
> [...]

    Grzałka może być wykonana z materiałów różnej jakości.
    Prosty silnik elektryczny może być wykonany z materiałów różnej jakości.
    Pompa wody może być wykonana z materiałów różnej jakości.
    Elektronika i elektryka może być wykonana z materiałów różnej jakości.
    Obudowa takoż.
    Drzwi takoż.
    Jak również uszczelka, obudowa, osadzenia tego wszystkiego w środku,
    plastiki, rurki, połączenia, wtyki, nóżki, a nawet blachowkręty.
    Różny też może być przyjęty system zarządzania jakością w fabryce we
    Francji, w Turcji i w Bangladeszu.
    Materiały różnej jakości: można zastosować takie, jakie byłyby
    najbardziej odpowiednie do zadania, jakie ma wykonać pralka -
    nierdzewne, odporne na detergenty, odpowiednio wytrzymałe fizycznie,
    wytrzymujące wibracje i wpływ wilgoci, nie parciejące, pomiędzy łączenia
    blacha/blacha dawać przekładki wygłuszające, mata odpowiedniej grubości
    dookoła (nie higroskopijna). Tylko po co? Skoro cena w Tesco czyni cuda?
    Nie lepiej zrezygnować z tego wszystkiego, ściąć koszty o 1/3 i wystawić
    takie praleczki za 75% ceny takiej "solidnej"? Pewnie, że lepiej. Nawet
    dodatkowy zysk na marży zrekompensuje większą awaryjność takiego sprzętu.

    Pozdr,

  • 117. Data: 2010-04-07 10:23:15
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-07, LEPEK <n...@n...net> wrote:

    > Grzałka może być wykonana z materiałów różnej jakości.

    [ciach o matriałach]

    Ale my tu o zużyciu prądu gadaliśmy...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 118. Data: 2010-04-07 12:09:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "LEPEK" 4...@n...home.net.pl

> [...]
    > poniżej A jest nieeko. I tworzymy kolejną przepaść - pomiędzy plusami i nieplusami
    (a ciemny lud to kupi, jak widać, bo "różnica

    A+ jest oszczędniejsza od A?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 119. Data: 2010-04-07 12:12:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Yakhub" hp7tit$etv$...@i...gazeta.pl

    > Kilowatogodzina na godzinę to strasznie fajna jednostka :)

    --->> 0.2kWh na (godzinę cyklu dla 1kg prania)

    Jest więc to godzina konkretnego prania.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 120. Data: 2010-04-07 16:20:30
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 07 kwi 2010 o 01:15 GMT, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > "WS" e...@h...goo
    glegroups.com

    >: kupujac homologowany motorower trzeba placic OC i zdaje sie ze
    >
    > I zniżki ,,lecą'' na samochód? :)

    Leca :)

    Pozdrawiam
    Brzezi