  • 1. Data: 2010-04-03 12:27:20
    Temat: Renowacja felgi ALU.
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Sezon zimowy czas zamknąć, felgi umyte (przy okazji, odradzam preparat
    K2 Perfekt - to chyba tylko mydło w płynie, żadnego efektu na feldze nie
    zauważyłem) i niestety ze smutkiem stwierdzam, że z ich zdrowiem nie
    najlepiej. Szukam więc zakładu potrafiącego doprowadzić moje alusy do
    wyglądu pierwotnego. Potrzebne będzie odbudowanie krawędzi (chodnik
    najwidoczniej kiedyś zaliczony został), piaskowanie, malowanie czy co
    tam jeszcze. Generalnie szukam zakładu profesjonalnego w rozsądnej
    odległości (50km?) od Bielska-B.
    Możecie polecić kogoś?

    __
    Pzd,