  • 1. Data: 2010-04-02 23:51:44
    Temat: jak rozpoznac lakier?
    Od: "go!" <g...@g...pl>

    Witam..

    Mam male zapytanie:
    Jak rozpoznac kod czy nazwe fabrycznego lakieru jakim mam polakierowany
    samochod?
    Czy w tym celu trzeba jechac do dealera? Czy jest to zakodowane w VIN a
    jesli tak to jak rozkodowac?
    Dzieki za wszelkie sugestie
    --
    go!

  • 2. Data: 2010-04-03 02:07:37
    Temat: Re: jak rozpoznac lakier?
    Od: "Lets rocK" <m...@N...pl>

    Użytkownik "go!" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > samochod?
    > Czy w tym celu trzeba jechac do dealera? Czy jest to zakodowane w VIN a

    W VIN nie ma, jest za to na tabliczce znamionwej przyczepionej do maski lub
    w widocznym miejscu w komorze silnika. Poszukaj tej blaszki, spisz albo zrób
    zdjęcie i znajdź w Internecie info jak odczytać z tego dane o kolorze auta.
    Na tej podstawie dorabia się np. zaprawki czy też dobiera lakier, o ile
    zajdzie taka potrzeba.

    Poczytaj sobie o VIN tutaj:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Vehicle_Identification_
    Number

  • 3. Data: 2010-04-03 02:50:05
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Lets rocK" wrote:
    > W VIN nie ma, jest za to na tabliczce znamionwej przyczepionej do maski lub w
    widocznym
    > miejscu w komorze silnika.

    Np. w autach grupy VAG jest na naklejce umieszczonej na podłodze bagażnika.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 4. Data: 2010-04-03 08:42:24
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Weź też pod uwagę, że lakier z czasem zmienia kolor. Czasem bardziej, czasem
    mniej. Jak to ma być na poprawki lakiernicze, a auto ma już jakiś wiek, to
    kolory będą się różnić.
    Jacek

  • 5. Data: 2010-04-03 13:09:43
    Od: "go!" <g...@g...pl>

    Jacek pisze:
    > Weź też pod uwagę, że lakier z czasem zmienia kolor. Czasem bardziej, czasem
    > mniej. Jak to ma być na poprawki lakiernicze, a auto ma już jakiś wiek, to
    > kolory będą się różnić.

    Auto nie nowe.. Alhambra 2001, wiec lakier pewnie Volkswagenowski i do
    tego tak dziwnie mieniacy sie w sloncu (filet? granat?)
    Tyle ze do drobnej poprawki prog, wiec w malo widocznym miejscu wiec nie
    chce z tym leciec do lakiernika tylko dokupic oryginalny lakier. Drobne
    roznice biore pod uwage i jakos przezyje :)
    Dzieki

  • 6. Data: 2010-04-03 13:31:01
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    He, he. Miałem Octavię w takim kolorze. Nazywał się "modra magicka". W ASO
    puszka coś koło 0,2 litra niecałą stówkę. Plus do tego bezbarwny.
    Jacek

  • 7. Data: 2010-04-03 14:00:58
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > W VIN nie ma,

    owszem może być,
    np. na podstawie VINu w Oplach od ok 2000r możesz sobie u dealera ustalić
    wyposażenie danego auta, lakier, tapicerkę etc,
    brat

  • 8. Data: 2010-04-03 18:27:34
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-03 02:07, Lets rocK wrote: