  • 1. Data: 2019-06-23 05:12:54
    Temat: Może ten argument przyćmi/osłabi intensywność trollowania Jabłkowych...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    https://ithardware.pl/aktualnosci/samsung_domaga_sie
    _odszkodowania_od_apple_za_kiepska_sprzedaz_iphone_o
    w-9598.html

    Samsung jest wykonawcą ekranów OLED dla iPhone'ów X, co stanowi ogromne zyski dla
    koreańskiego giganta. Niestety
    iPhone'y nie radzą sobie zbyt dobrze na rynku, co zmusiło Apple do anulacji zamówień
    na podzespoły, co mocno
    dotknęło ich dostawców, włączając w to Samsunga.

    Fabryka Samsunga pracuje obecnie wykorzystując zaledwie 50 procent swoich możliwości.

    -=-

    https://www.gsmmaniak.pl/1019204/samsung-apple-oled-
    iphone/

    Samsung trzyma Apple w szachu. Słaba sprzedaż iPhone'ów to dodatkowa kasa dla
    Koreańczyków

    Apple za niedługo znajdzie się w wyjątkowej sytuacji, bowiem za swoją rynkową
    nieudolność
    może zapłacić podwójnie.

    -=-

    https://www.tabletowo.pl/samsung-apple-iphone-ekran-
    wyswietlacz-oled-produkcja-odszkodowanie/

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 2. Data: 2019-06-23 15:51:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Jun 2019 05:12:54 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):

> [...]
    > dotknęło ich dostawców, włączając w to Samsunga.
    >
    > Fabryka Samsunga pracuje obecnie wykorzystując zaledwie 50 procent swoich

    Ale co - ludzie przestali smartfony kupowac, czy wybieraja tanie
    modele z LCD ? Bo fabryka nie musi przeciez tylko dla Apple robic.

    Procesory chyba tez im Samsung robi :-)

    J.

  • 3. Data: 2019-06-24 09:51:47
    Od: p...@g...com

    oled/amoled jest drogi w produkcji wiec zyski na nim mniejsze, popatrz na
    specyfikacje 4GB RAM ma byle xiaomi za 150 eur do tego 64 GB wbudowanej pamieci 2xSIM
    i micro SD i jedyne czym wygrywa flagowiec to wyswietlacz ale coraz mniej chetnych
    zeby placic za to tyle kasy zreszta nawet chyba samsung robi tansze modele z LED

  • 4. Data: 2019-06-24 12:11:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >oled/amoled jest drogi w produkcji wiec zyski na nim mniejsze,

    czy aby na pewno taki drogi ...

    >popatrz na specyfikacje 4GB RAM ma byle xiaomi za 150 eur do tego 64
    >GB wbudowanej pamieci 2xSIM i micro SD
    >i jedyne czym wygrywa flagowiec to wyswietlacz ale coraz mniej
    >chetnych zeby placic za to tyle kasy

    Szczegolnie, ze wcale nie jestem przekonany co do zalet OLED ... a
    moze to kwestia flagowych wad Samsunga :-)

  • 5. Data: 2019-06-24 14:15:32
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-24 o 09:51, p...@g...com pisze:
> [...]
    zeby placic za to tyle kasy zreszta nawet chyba samsung robi tansze modele z LED

    Xiaomi MI9 ma amoled :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 6. Data: 2019-06-24 14:38:17
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-24 o 12:11, J.F. pisze:

    > Szczegolnie, ze wcale nie jestem przekonany co do zalet OLED ... a moze
    > to kwestia flagowych wad Samsunga :-)

    Wypalają się. Dla mnie to udręka...i z tego powodu raczej nie kupię
    następnego X-LEDa

  • 7. Data: 2019-06-24 15:01:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Wypalają się. Dla mnie to udręka...i z tego powodu raczej nie kupię
    >następnego X-LEDa

    Moj S4 nie wyglada na wypalony.

    Ale oszczedny nie jest, bakteria starcza na krotko, grzeje sie przy
    wyswietlaniu straszliwie.
    Trudno mi tylko powiedziec, czy to kwestia OLED, czy akceleratora, czy
    ogolnie tego, ze on wlasnym zyciem zyje ...

    A efekt wizualny ... na pierwszy rzut oka "obłędny", ale na drugi ...
    zrobilem fotkę złotej polskiej jesieni ...
    fotki na ekranie jakby podobne do owczesnych telefonow LG z LCD ...

    J.

  • 8. Data: 2019-06-24 16:47:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5d10ca2f$0$532$6...@n...neostrada.pl

    > Ale oszczedny nie jest, bakteria starcza na krotko, grzeje
    > sie przy wyswietlaniu straszliwie. Trudno mi tylko powiedziec,
    > czy to kwestia OLED, czy akceleratora, czy ogolnie tego, ze
    > on wlasnym zyciem zyje ...

    Taki mądry jesteś a nie potrafisz sprawdzić?

    Akcelerator nie jest zależny od oświetlenia -- chyba.

    Natomiast matryca świeci tym jaśniej, im jaśniej jest dookoła.
    Zatem porównując zużycie energii w różnym natężeniu, masz
    odpowiedź na swe pytanie.

    Nie musisz mieć różnego natężenia dookoła, bo możesz ręcznie
    regulować jasność świecenia? -- ale ,,mój'' test wykonujesz
    przyokazyjnie...

    -=-

    Wracając do mego postu inicjującego ten wątek -- chciałem
    jedynie zauważyć, że Apple spada...

    [być może skończy się jak z mikroskopem elektronowym potrzebującym
    próżni lub nie -- choć dookoła mamroczemy ;) stale o oporze ,,powietrza''
    stawianym satelitom EMuska; niby problemu nie ma -- powietrze jest
    przeźro_czyste dla fotonów, lecz nie jest przeźro_czyste dla elektronów...
    powietrze dla elektronów jest ~jak dym dla światła... tu dylematu nie ma?
    raz 'fotony', raz 'światło'... ale w wypadku fal materii problem jest,
    choć niby ;) fale Broglie'a nie są powszechnie kwestionowane...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 9. Data: 2019-06-24 17:18:06
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-24 o 15:01, J.F. pisze:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Moj S4 nie wyglada na wypalony.

    Bo go używasz sporadycznie, nie wisi ciągle na podświetleniu (np
    nawigacja czy gra)...albo nie sprawdziłeś na teście.

    > Ale oszczedny nie jest, bakteria starcza na krotko, grzeje sie przy
    > wyswietlaniu straszliwie.

    Procek się grzeje, nie układ graficzny/ekran. Musiałbyś odinstalować
    wszystko co się zaktualizowało od tamtego czasu i siedzi w
    procesach/tle...bo kiedyś się nie grzał, przecież :)

    > Trudno mi tylko powiedziec, czy to kwestia OLED, czy akceleratora, czy
    > ogolnie tego, ze on wlasnym zyciem zyje ...

    j/w.

    > A efekt wizualny ... na pierwszy rzut oka "obłędny", ale na drugi ...
    > zrobilem fotkę złotej polskiej jesieni ...
    > fotki na ekranie jakby podobne do owczesnych telefonow LG z LCD ...

    Głębia kolorów inna. Oled ma lepszą. Dla mnie osobiście nieistotne
    (pomijam równiez rozdzielczośc ekranu).
    Wypalony oled całkowicie odpycha przy sprzedaży używanego telefonu. Taki
    telefon to w zasadzie ląduje na półce albo w śmietniku, pomimo że
    nieryśnięty/prawie idealny. Za 100zł na OLX nie będę się wygłupiał z S7
    czy S8 bo szkoda czasu i wybrzydzajo :)

  • 10. Data: 2019-06-28 11:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > Za 100zł na OLX nie będę się wygłupiał z S7
    > czy S8 bo szkoda czasu i wybrzydzajo :)

    A masz na sprzedaz s8 za stĂłwke?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.