  • 11. Data: 2019-06-28 20:28:46
    Temat: Re: Może ten argument przyćmi/osłabi intensywność trollowania Jabłkowych...
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-28 o 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik LordBluzg(R) m...@p...onet.pl ...

    > A masz na sprzedaz s8 za stówke?

    Miałem. Miał zbity wyświetlacz :D...nowy wyświetlacz do S8 to jakaś
    chora cena.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 12. Data: 2019-06-28 21:01:19
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    > https://ithardware.pl/aktualnosci/samsung_domaga_sie
    _odszkodowania_od_apple_za_kiepska_sprzedaz_iphone_o
    w-9598.html

    > Samsung jest wykonawcą ekranów OLED dla iPhone'ów X, co stanowi ogromne
    > zyski dla koreańskiego giganta. Niestety
    > iPhone'y nie radzą sobie zbyt dobrze na rynku, co zmusiło Apple do
    > anulacji zamówień na podzespoły, co mocno
    > dotknęło ich dostawców, włączając w to Samsunga.
    >
    > Fabryka Samsunga pracuje obecnie wykorzystując zaledwie 50 procent
    > swoich możliwości.
    >
    > -=-
    >
    > https://www.gsmmaniak.pl/1019204/samsung-apple-oled-
    iphone/

    > Samsung trzyma Apple w szachu. Słaba sprzedaż iPhone'ów to dodatkowa
    > kasa dla Koreańczyków
    >
    > Apple za niedługo znajdzie się w wyjątkowej sytuacji, bowiem za swoją
    > rynkową nieudolność
    > może zapłacić podwójnie.
    >
    > -=-
    >
    > https://www.tabletowo.pl/samsung-apple-iphone-ekran-
    wyswietlacz-oled-produkcja-odszkodowanie/

    to już rozmiem skąd te potworki typu A40 czy A50, gdzie jedynym dobrym
    podzespołem to ekran

    --
    @foe_pl

  • 13. Data: 2019-06-28 21:06:49
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2019-06-24 o 17:18, LordBluzg(R) pisze:

    > Procek się grzeje, nie układ graficzny/ekran. Musiałbyś odinstalować
    > wszystko co się zaktualizowało od tamtego czasu i siedzi w
    > procesach/tle...bo kiedyś się nie grzał, przecież

    OLEDy nie mają 100% sprawności, więc jak najbardziej grzeją się,
    temperatura to najgorszy wróg tej matrycy, potraktuj ją zapalniczką to
    zobaczysz.

    --
    @foe_pl