  • 1. Data: 2016-06-15 00:56:16
    Temat: Muli card reader i bootowanie win7
    Od: "Coolm@x" <m...@g...bez.com>

    Szanowni grupowicze,
    na wstępie chciałbym wyrazić radość, że (jako tako) usenet nadal żyje
    :-) Swojego czasu (jakoś 2004 rok, czasy xp i oe power tool) sporo
    korzystałem i trochę się nawet tu udzielałem.
    A teraz opiszę problem. Sąsiedzi poprosili mnie o "zrobienie" ich
    peceta. Działał już bardzo wolno. Przedmuchałem go i postanowiłem
    zainstalować win7. Pecet kupiony około 2008 r. miał na pokładzie vistę
    basic. Najpierw spróbowałem instalacji z napędu dvd, ale zaraz na
    początku wyskoczył monit o braku sterowników. Myślałem, że to coś z
    napędem (z nim jest też problem, cały czas wypluwa tackę [wygląda na
    zepsuty mechanizm], trzeba mocno ją docisnąć). Postanowiłem więc
    zainstalować system z pendrive'a. Udało się. Do czasu pierwszego
    restartu. Po POST-cie ukazywał się tylko migający kursor. Po próbach z
    opcjami, kolejnością bootowania i googlowaniu doszedłem do tego, że
    winny jest czytnik kart podłączany do pinów usb na mobo. To chyba o
    sterowniki do niego instalator windy pytał przy instalowaniu z płyty
    dvd. Opcje są dwie: odłączyć ten czytnik całkowicie bądź wyłączyć usb
    legacy w biosie. Z tym, że jeśli ustawię na disabled, to nie mogę użyć
    klawiatury na usb, aby. np. poruszać się po menu windy, po nieudanym
    zamknięciu itp. Mobo to Foxconn A74MX-K. Aplikacją od producenta
    zaktualizowałem BIOS do najnowszego - P06 z 05/03/2009 (wg aplikacji, bo
    na stronie widzę, że są nowsze, ale wolę nie ryzykować). Ktoś ma pomysł
    co jeszcze można zrobić?

    [OT] Czy znacie jakieś ogólnodostępne serwery nntp? W domu mam internet
    od netii, więc łącze się przez news.internetia.pl bez problemu, ale poza
    domem, najczęściej robię hotspot z telefonu, a wtedy serwer mi wypluwa,
    że nie mam uprawnień "you have no permission to talk"

    Z góry ślicznie dziękuję :-)

    --
    Z poważaniem
    - Mateusz Pałosz

  • 2. Data: 2016-06-15 10:00:11
    Temat: Re: Muli card reader i bootowanie win7
    Od: Kojletjo <k...@j...pl>

    W dniu 15.06.2016 o 00:56, Coolm@x pisze:

> [...]
    > domem, najczęściej robię hotspot z telefonu, a wtedy serwer mi wypluwa,
    > że nie mam uprawnień "you have no permission to talk"

    news.atman.pl

  • 3. Data: 2016-06-15 10:00:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Coolm@x pisze tak:

> [...]
    > ale poza domem, najczęściej robię hotspot z telefonu, a wtedy
    > serwer mi wypluwa, że nie mam uprawnień "you have no permission to

    swojska neostrada nie przyjmuje z telefonu?

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2016-06-15 10:23:21
    Od: Yakhub <p...@p...pl>

    http://www.eternal-september.org/

    --
    Yakhub

  • 5. Data: 2016-06-15 22:23:16
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Coolm@x" napisał w wiadomości grup
    > Ktoś ma pomysł
    > co jeszcze można zrobić?

    Wgrywaj najnowszy bios. Jaki to czytnik?

  • 6. Data: 2016-06-15 22:40:53
    Od: "Coolm@x" <m...@g...bez.com>

    W dniu 2016-06-15 10:00, PiteR pisze:

    > swojska neostrada nie przyjmuje z telefonu?

    bangla, podziękował :-) Jeden kłopot mniej :-)

    --
    [ JID: c...@j...org PGP: 0x8226f885 ]
    [ Pomóż ulepszyć usenet: http://twovoyagers.com/improve-usenet.org/ ]