  • 1. Data: 2016-06-15 23:50:38
    Temat: Mysz: zbyt szybki 2*klik
    Od: JaNus <bez@adresu>

    Coś mi się mysz zrobiła niezwykle samodzielna, i często gdy klikam raz,
    to efekt jest taki, jakbym dwu-kliknął.

    W Win-7 jest w panelu sterowania możliwość zmiany parametru 2-kliku, ale
    tylko poprzez wydłużenie "oczekiwania na drugi sygnał", że tak to ujmę.
    A ja bym chciał mieć możliwość zwiększenia minimalnego odstępu pomiędzy
    kliknięciami, i żeby zbyt szybka repetycja - była ignorowana. Czy jest
    na to jakiś sposób?

  • 2. Data: 2016-06-15 23:52:55
    Temat: Re: zbyt szybki 2*klik
    Od: "Wiktor S." <w...@M...fm>

    > Coś mi się mysz zrobiła niezwykle samodzielna, i często gdy klikam
    > raz, to efekt jest taki, jakbym dwu-kliknął.

    Zużyty mikrostyk. Do kupienia na allegro i samodzielnego przelutowania.

    --
    Wiktor S.

  • 3. Data: 2016-06-16 00:22:58
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-06-15 o 23:52, Wiktor S. pisze:

    > Zużyty mikrostyk. Do kupienia na allegro i samodzielnego
    > przelutowania.

    Miałem nadzieję uniknąć takiej dłubaniny. Wydawało mi się, że jeśli
    można ustawić "szerszy przedział" dwu-kliku, to i zbyt szybką repetycję
    też da się wyeliminować programowo.
    Nie ma takiej możliwości? Bo poza ową przypadłością mysz zachowuje się
    przyzwoicie.

  • 4. Data: 2016-06-16 08:49:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-15 o 23:52, Wiktor S. pisze:
    > Zużyty mikrostyk. Do kupienia na allegro i samodzielnego przelutowania.

    Za dawnych czasów zamieniałem lewy z prawym.
    Ale przy dzisiejszych "nowoczesnych" konstrukcjach myszek to nie jest
    już takie proste i może się okazać taniej/łatwiej kupić nową myszkę.
    To się nazywa postęp :-)

  • 5. Data: 2016-06-16 09:11:42
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-06-16 o 08:49, z pisze:

    > Za dawnych czasów zamieniałem lewy z prawym.
    > Ale przy dzisiejszych "nowoczesnych" konstrukcjach myszek to nie jest
    > już takie proste i może się okazać taniej/łatwiej kupić nową myszkę.

    W moich dosyć skomplikowanych logitechach zajmuje to jakieś 10 minut
    (nie licząc czasu na szukanie przełacznika). A same switche standardowe
    jakie widuje się od co najmniej 15 lat. Gdybym miał wyrzucać myszki
    za 200 zł bo mi padł przełącznik to bym szybko zbankrutował. A te
    oryginalne przełączniki padają niestety.

  • 6. Data: 2016-06-16 10:00:43
    Temat: Re: Mysz: zbyt szybki 2*klik
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik JaNus bez@adresu ...

> [...]
    > A ja bym chciał mieć możliwość zwiększenia minimalnego odstępu pomiędzy
    > kliknięciami, i żeby zbyt szybka repetycja - była ignorowana. Czy jest

    Uzywam myszek HP ktore na allegro kosztuja 15zł.
    Po co kombinowac :)

  • 7. Data: 2016-06-16 10:13:09
    Od: Radosław Sokół <r...@g...one.pl>

    W dniu 16.06.2016 o 00:22, JaNus pisze:
> [...]
    > też da się wyeliminować programowo.
    > Nie ma takiej możliwości? Bo poza ową przypadłością mysz zachowuje się

    Nie ma sensu nawet próbować obchodzić to programowo.

    Stan mikrostyku będzie się szybko pogarszał, a oprócz samo-
    istnego "dwukliku" będzie się pojawiało gubienie kliknięć
    i samoistne zwalnianie przytrzymywania przycisku, uniemoż-
    liwiające przeciąganie ikon i okien.

    Niektóre myszy mają też wadę konstrukcyjną polegającą na
    braku obwodu eliminacji drgań styków. W takich przypadkach
    pomaga wlutowanie równolegle do mikrostyku małego obwodu RC
    lub nawet samego kondensatora. Trzeba by jednak odpowiednio
    dobrać pojemność (i ew. rezystancję), a poza tym pomoże to
    tylko na wstępnym etapie zużycia mikrostyku.

    """""""|
    | | |
    ......./

  • 8. Data: 2016-06-16 15:20:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-06-16 o 10:00, Budzik pisze:

    > Uzywam myszek HP ktore na allegro kosztuja 15zł.
    > Po co kombinowac :)

    Bo drugie piętnaście kosztuje wysłanie. :(

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2016-06-16 15:43:10
    Od: "Wiktor S." <w...@M...fm>

    > Miałem nadzieję uniknąć takiej dłubaniny. Wydawało mi się, że jeśli
    > można ustawić "szerszy przedział" dwu-kliku, to i zbyt szybką
    > repetycję też da się wyeliminować programowo.

    Szerszy dwuklik tylko spowoduje, że nie będzie rejestrowany dwuklik, ale dwa
    zwykłe kliki, ale tego drugiego kliknięcia nie wyeliminuje.

    --
    Wiktor S.

  • 10. Data: 2016-06-16 18:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Bo drugie piętnaście kosztuje wysłanie. :(

    http://allegro.pl/promocja-na-otwarcie-sklepu-mysz-o
    ptyczna-hp-
    i6136349577.html

    Masz, kup sobie 10 na zapas i juz :)